נקבעו חצאי גמר גביע הטוטו: דרבי תל אביב ודרבי חיפאי

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

מכבי נתניה השוותה בתוספת הזמן משער של אביב אברהם לאחר שפנדל של מוגרבי (78) העלה את סכנין ליתרון, וה-1:1 בסיום הכריע שמכבי חיפה תעלה מראש בית א' ותפגוש את היריבה העירונית. התאריכים והשעות בפנים

(גודל טקסט)
גביע הטוטו מתקרב לרגעי ההכרעה, והערב (ראשון) הוכרעו מפגשי חצי הגמר כאשר מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1, שהכריע כי העולה מבית א' היא מכבי חיפה. היא תפגוש את היריבה העירונית הפועל חיפה, שעלתה בזכות הניצחון במשחק אלוף האלופים, וגם בחצי הגמר המקביל יהיה דרבי כאשר מכבי תל אביב, שעלתה לאחר ניצחון ב"משחק האירופאיות" מול בית"ר ירושלים, תפגוש את הפועל תל אביב שעלתה מראש בית ב'. הדרבי התל אביב ייערך בראשון הבא, ה-19 לאוגוסט בשעה 21:00 בנתניה, והדרבי החיפאי יום אחריו באותה שעה.


לפניכם לוח המועדים של חצאי הגמר ומשחקי הדירוג בגביע הטוטו של ליגת העל pic.twitter.com/5BlAld61xE

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) August 12, 2018


מכבי נתניה היתה חייבת ניצחון ביתי כדי לעקוף את מכבי חיפה, תיקו לא הספיק בשל הפרש השערים הטוב של הירוקים. אבל למרות שידעה את כל זה, החבורה מהשרון לא נראתה כאילו היא רוצה לנצח. לאורך מחצית שלמה הגיעו השחקנים של דראפיץ' וברדה להזדמנות אחת, נראו רע ולא הצליחו לחבר כמה מסירות רצופות. למזלם, סכנין לא נראתה טוב יותר.


אז נכון, הפנדל ממנו עלתה סכנין ליתרון בדקה ה-78 היה שנוי במחלוקת, ואלמלא הוא השער של אביב אברהם בתוספת הזמן הארוכה היה מעלה את נתניה, אבל לאחר הערב לא בטוח שהיא ראויה לעלייה. אחרי שני ניצחונות מרשימים, תיקו במשחק חלש הוא זה ששלח את מכבי נתניה למשחקי הדירוג.


שחקני הפועל רעננה מקבלים טיפול (עדי אבישי)
שחקני הפועל רעננה מקבלים טיפול (עדי אבישי)


במשחק המקביל, ניצחה הפועל רעננה את מכבי פתח תקווה 0:1 משער של מירקו אורמוש כבר בדקה השנייה. קורצקי אמנם ניצח, אך הוא צריך להיות מודאג ממצבם של יואב תומר ועדי נמני, שהתנגשו במהלך המחצית הראשונה וטופלו על הדשא במשך דקות ארוכות. שניהם פונו לבית חולים בשל חשש לזעזוע מוח וכעת מחכים ברעננה לעדכון על מצבם. לפני סיום המשחק טל איילה עוד הספיק להחמיץ פנדל ואריאל נגוקאם הספיק להיכנס להופעת בכורה.


משחקי הדירוג
הפועל באר שבע – מכבי נתניה
בני סכנין – בני יהודה
בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה – הפועל רעננה
מ.ס. אשדוד – הפועל חדרה


מאמן הנבחרת אנדי הרצוג לצד וילי רוטנשטיינר ומרקו בלבול (דני מרון)
מאמן הנבחרת אנדי הרצוג לצד וילי רוטנשטיינר ומרקו בלבול (דני מרון)


הרכבים
מכבי נתניה:
 גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, ג'ונתן ברנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, דיא סבע, דידייה קוגבנייה, שובל גוזלן.


בני סכנין: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, סארי פלאח, קלביד דיקלמונה, אייהב שאמי, עלי אבו ריא, עטאא ג'אבר, אייהב גנאיים, באשר עודה, שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי.


מהלך המשחק
דקה 1: השופט שלומי בן אברהם הוציא את המשחק לדרך באצטדיון בנתניה.


דולב אזולאי. נתניה רוצה חצי גמר (דני מרון)
דולב אזולאי. נתניה רוצה חצי גמר (דני מרון)


דקה 24: אחרי עשרים דקות של גישושים, נתניה הגיעה להזדמנות אמיתית ראשונה כשדיא סבע פרץ מצד ימין ושלח מסירת רוחב, אבל קנדיל קלט את הכדור.


דקה 53: קוגבנייה עשה פעולה נהדרת ובעט חזק, קנדיל היה במקום ולמרות שהשמיט את הכדור, תפס אותו מיד בחזרה ולא נתן לסבע להגיע.


דקה 66: סבע קיבל את הכדור בתוך הרחבה והכניס אותו לקוגבנייה, אבל סארי פלאח סגר טוב ומנע שער בשנייה האחרונה.


איהאב גנאים. מהמצטיינים בסכנין (דני מרון)
איהאב גנאים. מהמצטיינים בסכנין (דני מרון)


דקה 68: סבע עשה תנועה נהדרת למרכז, שחרר בעיטה וסחט הצלה נהדרת מקנדיל.


דקה 77: פנדל לבני סכנין! התקפה של האורחים נעצרה בגלל ספק נגיעת יד של ויקי כחלון, בן אברהם הורה על הנקודה הלבנה.


דקה 78, בני סכנין עולה ל-0:1: מוגרבי במצע את הפנדל ללא תקלות ומרחיק את נתניה מחצי הגמר.


דקה 95, 1:1: איזה שער! אביב אברהם בעט מרחוק, הכדור פגע בסארי פלאח והוסט לתוך השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי