חוגג: כדורגל זה לא עסק, לא באתי לפה להרוויח

משה חוגג
משה חוגג | יונתן זינדל

הבעלים החדש של בית"ר ירושלים התייחס לעסקה: "הקבוצה לא שלי, אלא של העיר והאוהדים". על העתיד אמר: "קיבלתי השראה ממה שברקת עשתה בהפועל ב"ש. רוצה ליצור קבוצה חזקה ותחרותית שכיף לראות"

(גודל טקסט)
שעות ספורות אחרי שחתם על מזכר ההבנות לרכישת בית"ר ירושלים, הגיע היום אחר הצהריים (שני) הבעלים החדש של הקבוצה, משה חוגג, לרחבת הכותל בירושלים ושוחח לראשונה עם התקשורת: "זה יום מאוד מרגש ואני מאוד שמח שיש לי את הזכות הזאת לבוא לבית"ר ירושלים ולנסות לעשות איתה דברים יפים.


"אני רוצה להגיד תודה לאלי טביב על מו"מ קצר ויעיל. גיליתי קבוצה במצב בריא ואדם שאכפת לו ואוהב את הקבוצה. הוא באמת היה קל איתי ובגלל זה הסתיים מהר. תודה לאלי על השנים היפות שלו במועדון, תודה לראש העיר ניר ברקת שישב איתי עד השעות הקטנות ונתן עצות. אני יודע שיעזור גם בעתיד. יש עוד המון שעזרו, שטרן חלובה ואחרים, תודה לכולם".


הכניסה לבית"ר: "יוצאים לדרך חדשה. כדורגל בשבילי זאת אהבה גדולה מאוד. אני אומנם על הנייר הבעלים של בית"ר, בפועל הקבוצה לא שלי, היא שייכת לעיר ולאוהדים. יש לי זכות לנסות להוביל ולעזור ונעשה את זה ביחד. כדורגל זה לא עסק, לא בא לפה כדי להרוויח, לא מהנדל"ן ולא מהקבוצה. אני בא לפה כדי לעשות טוב ואני מקווה שביחד נוכל לבנות קבוצה טובה ותחרותית ונהנה מהכל. שיהיה לנו בהצלחה".



חוגג ואוחנה. יוציאו את בית"ר לדרך חדשה? (יונתן זינדל)


חוגג נשאל אם הוא מכניס ראש בריא למיטה חולה וענה: "אני חושב שזה חלק מהאתגרים. להיכנס למקום שהכל בו מתוקן ומסודר זה פחות מאתגר. אני חושב שיש פה אתגר יפה בבית"ר ירושלים ודווקא אלונה ברקת, שהיא אישה שאני מאוד מעריץ, הייתה בשבילי השראה לעשות את המהלך הזה. כשהיא נכנס להפועל באר שבע, גם ב"ש הייתה חולה והיא הבריאה אותה ובגדול. חלק מההחלטה שלי לבצע את המהלך לראות את מה שהיא עשתה ולנסות ללכת בעקבותיה וזה מה שאני מנסה לעשות בירושלים. יש בעיות ונעבוד בצורה מסודרת ומקצועית וביחד ואני מלא אופטימיות שנוכל לרפא את המיטה החולה ולהפוך אותה למקום נהדר".



עם זאת, הבעלים החדש סירב להתייחס לתוכנוית המקצועיות: "נעשה מסע"ת מסודרת ונדבר על תוכנוית, זה לא יקרה היום. רוצה ליצור קבוצה חזקה ותחרותית וכזאת שכיף לראות. ואיך שעושים את זה נדבר בפעם הבאה. שיהיה לכולנו, כי כמו שאמרתי זאת לא קבוצה שלי אלא של האוהדים, ברכה והצלחה ודרך כיפית ומוצלחת".



"הקבוצה שייכת לעיר ולהאוהדים" (יונתן זינדל)


הקולגה החדשה והבעלים של קבוצתו האהודה, אלונה ברקת, מאחלת לחוגג בהצלחה בדרכו החדשה בבית"ר ירושלים.


מושיקו היקר, מודה לך מכל הלב על החברות, הסיוע והתמיכה לאורך הדרך ומאחלת לך הצלחה בדרכך החדשה בבית"ר ירושלים, מועדון חשוב מאוד בכדורגל שלנו. בטוחה שתביא את היכולות שאפיינו אותך גם לבית"ר. המון הצלחה!

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) August 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי