רשמי: תומאש פקהארט שוחרר מהפועל באר שבע

פקהארט
פקהארט | דני מרון

החלוץ הצ'כי הגיע לסיכום עם ראשי הקבוצה על סיום דרכו בנגב ויעזוב לאחר עונה אחת בה זכה עם הקבוצה באליפות והשתתף עימה בשלב הבתים של הליגה האירופית: "תודה על התקופה היפה, מאחל לכולם הצלחה"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי, תומאש פקהארט עוזב את הפועל באר שבע. על רקע העיכובים בהשלמת עסקת מכירתו של טוני וואקמה לטרבזונספור, הודיעה הערב (שני) האלופה על שחרורו של החלוץ, שאמר בתגובה: "תודה על התקופה היפה בישראל, מודה לקהל ולמועדון ומאחל לכולם בהצלחה". 

הסיכום על הפסקת ההתקשרות החוזית נעשה בהסכמת שני הצדדים. פקהארט הבין בסיום העונה שעברה שהוא לא בתוכניות המקצועיות של ברק בכר, ואף קיבל אישור למצוא קבוצה חדשה למרות שהחזיק בחוזה ארוך טווח. גם האלופה הוציאה הודיעה רשמית באשר לעזיבתו של הצ'כי: "אנו מודים לתואמש על תרומתו לקבוצה ומאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך".

פקהארט (29) עוזב למעשה לאחר שנה אחת בלבד בבירת הנגב, בין היתר בשל העומס בחלק הקדמי של הקבוצה שכולל את עדן בן בסט ובן שהר. הצ'כי שמתנשא לגובה של 1.93, הגיע לישראל בקיץ שעבר מא.א.ק אתונה, זכה עם הקבוצה באליפות והשתתף עמה בשלב הבתים של הליגה האירופית. במהלך העונה שעברה הוא כבר עשרה שערי ליגה וזאת למרות שלא תמיד פתח ב-11 של ברק בכר.

היעד הבא של פקהארט יהיה ככל הנראה יוון, כשמי שהוזכרה כמועמדת לצרף אותו היא פנאנתינקוס, בה משחק עומרי אלטמן. מועמדות נוספת לקלוט את החלוץ היא א.א.ק אתונה, בה שיחק החלוץ לפני שהגיע לבירת הנגב, אך הסיכויים לכך נמוכים כיוון שלקבוצה יהיה קשה לעמוד בתנאי השכר שלו. גם אסטרס טריפוליס על הפרק


אלטמן במדי פנאנתיניקוס. חבר חדש בסגל? (טוויטר)

בצל עזיבתו של פקהארט, חוסר הוודאות בעניינו של וואקמה, והשריר המכווץ של מאור מליקסון, תמריא הקבוצה לקפריסין, שם תקיים ביום חמישי את משחק הגומלין מול אפואל ניקוסיה במוקדמות הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי