דיווח בטורקיה: פער של 200 אלף יורו בין הפועל ב"ש לטרבזונספור

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

עסקת טוני וואקמה צפויה להיחתם היום או מחר, אבל נראה שהצדדים עדיין לא מסכימים על כל הפרטים. הקבוצה הטורקית הפסידה במחזור הפתיחה ורוצה את החלוץ כבר למשחק הקרוב, באר שבע רוצה שישחק נגד אפואל ניקוסיה

(גודל טקסט)

בטורקיה דווח כי היום (שלישי) או מחר מצפים בטרבזונספור לסכם את עסקת טוני וואקמה. לפי הידיעות, קיים פער של 200 אלף יורו בין דרישת הפועל באר שבע לסכום שטרבזונספור מוכנה לשלם. אתמול דווח כי וואקמה חזר לארץ, בין היתר כדי לשכנע את באר שבע לרדת מדרישתה למכור אותו ב-1.5 מיליון יורו כאשר הטורקים היו מוכנים אז לשלם רק חצי מיליון יורו, אבל נראה שמאז הסכומים השתנו.

וואקמה צפוי לחתום לשנתיים פלוס אופציה לשנה נוספת, ולפי הדיווח כבר סיכם את תנאיו במועדון. בקבוצה מאוד רוצים שכבר ישחק במשחק הליגה הקרוב נגד סיבאספור לאחר שהפסידו במחזור הפתיחה. בעיתון "פאנאטיק" פורסם שהעסקה תוכרז רק לאחר הגומלין של באר שבע נגד אפואל ניקוסיה, מכיוון שבאר שבע דורשת שוואקמה ישתתף במשחק.

העיתון "פוטו מאץ'" הטורקי אף נידב אינפורמציה מעניינת על כך שוואקמה עובד כבר זמן רב על העברתו לקבוצה הטורקית, וזו לא הצעה של הרגע האחרון עבור הניגרי. על פי העיתון, הקבוצה הטורקית עקבה במהלך השנה אחרונה אחרי ביצועיו בבאר שבע.

וואקמה. סימן שאלה סביב הצטרפותו (דני מרון)
וואקמה. סימן שאלה סביב הצטרפותו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי