אייל סגל: זו דרכי. רוצים אחרת, חפשו בעלים אחר

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

הבעלים התייחס לעזיבת ערן לוי והיעדר חיזוק: "זו תפיסת עולם של כסף קטן עבורכם ובעיקר לב ענק" ורמז: "אלה שחושבים רק על תואר הם לא אוהדים אמיתיים. מניסיוני, חבל שנמתח עשוי להקרע". יונס מלדה חתם לחמש שנים

(גודל טקסט)
ימים של חוסר וודאות במכבי נתניה, עקב עזיבתו של כוכב וקפטן הקבוצה בשינם האחרונות ערן לוי ועתידו הלא ברור של דיע סבע. בעלי הקבוצה, אייל סגל, זוכה להערכה רבה בקרב קהל האוהדים של הקבוצה, אך גם לא מעט טענות הושמעו כלפיו לאחר שחרורו של הקפטן האהוב.  הבוקר, הגיב סגל להאשמות נגדו בפוסט נוקב ברשתות החברתיות, בהם הסביר את עמדתו והשתלח בחלק מאוהדי הקבוצה:

"קורא, קורא, קורא…בסוף מפנים! מיועד לכל אלו שחושבים על תואר כאן ועכשיו וכל מי שחושב אחרת הוא משת"פ במקרה הטוב, או לא אוהד אמיתי, כשבאמצע אתם נותנים לו/לה את אופציית הלקקן המאוד חביבה על כותבי הפוסטים" פתח את דבריו.


 

"אתם אומרים: "יאללה אייל קח את כל מה שיש לך בחיים, תשקיע בקבוצת חלומות כאן ועכשיו, על מנת שאפשר יהיה לפנטז וכשהפנטזיה תתגשם או תתמוגג, לשנינו כבר לא יישאר מה להפסיד, כי לא יישאר".


 

"אז זהו… שאני לא שם ולא אהיה. כדי לתת סיכוי לדרך שלי, שהיא ארוכה ולא מבטיחה דבר, צריך אותך (מיועד לכל אחד ואחת שמזדהים עם תרבות "תביא תור או על תבוא") ואת שאר האוהדים במיטבם ומלאי אנרגיות חיוביות. ומה שאתם משדרים, זה בדיוק הפוך, אתם נותנים את כל הסיבות שבעולם לומר ובלי למצמצץ "תודה אבל לא תודה"".


 

סגל סיים את דבריו באמירה: "תפנימו. זה אני וזו דרכי. רוצים ביחד בשמחה, רוצים אחרת, חפשו אחר. זה לא משא ומתן, אלו לא בחירות. אין השפעה לדעת הקהל או לפוסטים או לעצות. יש כאן תפיסת עולם שונה שמנסה אחרת באמצעות כסף קטן עבורכם וגדול עבורי ובעיקר לב ענק. אתם יכולים להמשיך ולמתוח את החבל. מניסיוני הדל, החבל בסוף בסוף בסוף נקרע".

 

בהקשר המקצועי, הקבוצה הודיעה היום על חתימתו של חלוץ הקבוצה יונס מלאדה הצעיר לחמש שנים נוספות במועדון.



חלוץ הקבוצה ושחקן הבית יונס מלדה, חתם על חוזה חדש במועדון ל-5 העונות הבאות. זאת באמצעות סוכנו גלעד קצב.

אנחנו מאחלים ליונס שנים רבות ופוריות במדי היהלומים. יאללה נתניה! pic.twitter.com/SEnNmRn8Wm

— מכבי נתניה (@Fcmn_il) August 14, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי