במכבי חיפה מאוכזבים: רצינו את ורד, נסתדר גם בלעדיו

עידן ורד, טל כחילה
עידן ורד, טל כחילה | דני מרון

הירוקים מבינים שעם כניסתו של חוגג כבעלים, קפטן בית"ר ירושלים לא יצטרף. הצוות המקצועי בונה על עוואד כשחקן כנף בעונה הקרובה. אלאך רוצה לצרף פליימייקר זר. בקבוצה מקווים את סאגת קלאוס עד סוף השבוע

(גודל טקסט)

במכבי חיפה קיבלו ברגשות מעורבים את כניסתו של משה חוגג כבעלים בבית"ר ירושלים. במועדון הירוק התאכזבו מהעובדה שכעת מעברו של עידן ורד לכרמל ירד סופית מהפרק. כידוע, קפטן בית"ר היה בראש רשימת השחקנים הישראלים של המנהל הטכני מו אלאך, שכעת יצטרך למצוא פיתרון חילופי.

בין השאר מעוניין כעת ההולנדי לצרף שחקן זר משמעותי נוסף על חשבונו של קאיו אלבש, שאינו בתוכניות של הצוות המקצועי. המטרה של אלאך היא למצוא קשר עושה משחק שיכול לשחק גם באגף. במועדון התייחסו לאי הגעתו של ורד ואמרו: "זה נכון שמאוד רצינו אותו כי הרגשנו שהוא מתאים לנו מקצועית וחברתי אבל זה לא קרה. נסתדר גם בלעדיו".

מי שעשוי להרוויח מאי הגעתו של ורד הוא מוחמד עוואד, שנמצא בכושר מצוין מאז פתיחת העונה והרשים במיוחד במשחקי גביע הטוטו עד כה וצפוי לשחק העונה כשחקן כנף. הצוות המקצועי שוחח עם השחקן והסביר לו כי מבחינתם לא יהיה נכון להפעיל לחץ גדול שבעמדת החלוץ המרכזי על שחקן צעיר, ולכן העדיפו להביא חלוץ זר בדמותו של מיכיל קראמר. "עוואד מסומן כאחד משחקני העתיד שכבר מוכיח את עצמו. המטרה של אלאך ורוטן היא לקדם אותו משחק כנף לחלוץ מרכזי", אישרו במכבי חיפה.

בנוסף, בקבוצה רוצים לסיים את הסאגה סביב החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס ומקווים שהיווני יעזוב עד סוף השבוע. בכל מקרה, ראשי המועדון הבהירו לחלוץ כי במידה שלא יסכים לפשרה, הוא יוקפא בתחילת שבוע הבא בכדי לרשום על חשבונו את הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק למחזור הראשון של ליגת העל.

 עוואד. ישחק בכנף? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי