נמני: ישנם אנשים בעלי אינטרס שעושים הכל שזהבי לא יחזור לנבחרת

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: ערן לוף

הסוכן דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שהכוכב ילבש את המדים הלאומיים: "ערן לא רצח אף אחד. חייב לשוב לסגל". וגם: הסיכויים שערן לוי יגיע לבית"ר, הבעיה של ב"ש והגומלין של מכבי ת"א

(גודל טקסט)

סוכן השחקנים אבי נמני דיבר הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס להצטרפותו של משה חוגג לבית"ר ירושלים, האפשרות שערן לוי יגיע לקבוצה מהבירה, חזרתו הצפויה של ערן זהבי לנבחרת ישראל והסיכויים של מכבי תל אביב והפועל באר שבע להעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

נמני פתח את דבריו והתייחס לסאגת ערן זהבי: "זו סוגיה מאוד פשוטה שמנסים לסבך אותה כל הזמן. אני אומר זאת באופן ברור – ערן חייב לחזור לנבחרת. זה מתבקש. ההתעסקות בזה מיותרת ולא צריך להרים שום כפפה. הוא יבוא באופן אוטומטי, יתנצל ויחזור לנבחרת. לא כל דבר הוא סוף העולם. הוא לא רצח מישהו. הוא טעה. עכשיו הוא יתנצל וזהו זה. אני חושב שיש הרבה מאוד אנשים שהם בעלי אינטרס שמנסים לעשות הכל בשביל שערן לא יחזור. אני מבין את זה. אני חי בתוך עמי ויודע מי האנשים שלא רוצים אותו, אבל צריך לעשות הכל בשביל שהוא כן יחזור".


"הרבה מאוד אנשים לא רוצים שזהבי יחזור לנבחרת" (ערן לוף)

תחילת דרכו של משה חוגג בבית"ר ירושלים: "צריך לתת לבעל הבית החדש זמן להתאקלמות. הוא צריך ללמוד את השטח ולהבין את העסק. לדעתי הוא לא הגיע בשביל להרוויח כסף והוא מבין שהוא רק יפסיד. זה סוג של חלום עבורו. אלונה ברקת הייתה אוהדת של מכבי תל אביב והיא הפכה לבעלים של באר שבע, כך שזה לא רלוונטי איזו קבוצה משה חוגג אוהד. לבית"ר ירושלים יש פוטנציאל מטורף. צריך להתנהל ולשווק נכון והם יכולים להמריא גבוה מאוד".

הצעדים הראשונים שחוגג צריך לנקוט: "צריך למצוא את שביל הזהב עם הקהל, זה לפני הכל. מכבי חיפה מביאה בין 25 ל-30 אלף אוהדים למשחקי בית, גם בית"ר, אני אומר בוודאות, יכולה לעשות את זה. זה המון כסף וזה מאוד משמעותי. צריך קודם כל לעשות צעדים ראשונים. לבנות את מחלקת הנוער. לא גדלים בבית"ר ירושלים שחקנים. אני לא זוכר כמה כבר כמה שנים, אבל המון. מאז קלטינס עברו כבר חמש שנים. צריך לשים דגש על מגרשי אימונים איכותיים למחלקת הנוער ולקבוצה הבוגרת. חייבים לעשות שם קפיצת מדרגה ולהביא אנשים שיהפכו את מחלקת הנוער הזו למובילה".

הסיכויים שערן לוי יצטרף לבית"ר ירושלים: "אני חושב שבית"ר תתחזק בעוד שחקנים. יהיו גם כאלה שיעזבו. ערן לוי? בכל מה שקשור לבית"ר אני מייצג אותו וכמובן שאני מציע להם לקחת אותו. ערן ביקש ממני לטפל בו. הוא שחקן טוב לכל קבוצה לדעתי ובטח ובטח גם לבית"ר ירושלים. אני חושב שמה היה עם ערן בעבר לא תואם את מה שקורה במציאות כיום. הוא עשה קפיצת מדרגה מאוד גדולה. צריך להסתכל על השנתיים האחרונות ולא על תחילת הקריירה שלו. אם זה לא יסתדר – אז לא. יש לו חוזה בנתניה והוא יכול להמשיך שם. משה חוגג לא לקח את בית"ר בשביל לסיים באמצע הטבלה. לבוא ולהגיד שהם נאבקים על האליפות אני לא אגיד, אבל בוודאות אני יכול לומר שהמטרה היא להיות באירופה. הסגל קצר והם צריכים להאריך אותו לא רק בשחקני הרכב, אלא בשחקן ה-18 וה-19".


ישוב לקדנציה נוספת בבירה? ערן לוי (ערן לוף)

הסיכויים של מכבי תל אביב להעפיל: "אני לא חושב שלמכבי תל אביב תהיה בעיה. היא הרבה יותר טובה מהיריבה שלה. אני לא רואה סיכוי שהם לא יהיו בסיבוב הבא, ואם הם לא יעלו אז זו תהיה סנסציה מטורפת".

הסיכויים של הפועל באר שבע להעפיל: "לניקוסיה יש יתרון בגלל שערי החוץ, אבל צריך לקחת בחשבון שאפואל מאוד חלשה והיא לא הייתה טובה גם בטרנר. לבאר שבע יש בעיה מאוד גדולה בחלק האחורי ואני לא יודע מה קורה שם כי זה דברים שחוזרים על עצמם. אולי הם יצטרכו למצוא לזה פתרון. הם מסוכנים מבחינה התקפית. ניקוסיה עפה מול קבוצה מליטא בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות והפסידה לטאלין בגומלין הליגה האירופית. זו קבוצה בסוג של משבר ובאר שבע יכולה לנצח את זה. הסיכויים שווים לדעתי".


"יש לבאר שבע בעיה גדולה מאוד בחלק האחורי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי