אוגו: אין להם מספיק כדי להשביע את רצון הטובים

ג'ון אוגו וטוני ווקאמה
ג'ון אוגו וטוני ווקאמה | דני מרון

קשר הפועל ב"ש צייץ מקפריסין תמונה לצד טוני וואקמה וייתכן שהעביר ביקורת מרומזת על התנהלות המועדון. בטורקיה מדווחים: טרבזונספור לא מוכנה לשלם מעל 900 אלף יורו, נשיאה טען: "השיחות נמשכות"

(גודל טקסט)
בטורקיה ממשיכים כלי התקשורת להעביר דיווחים סותרים לגבי מצב המו"מ על אנטוני וואקמה. אתמול (שלישי) כבר דווח שטרבזונספור והפועל באר שבע הגיעו לסיכום על מכירתו תמורת 1.1 מיליון יורו, אלא שהבוקר נטען כי הטורקים דורשים להוריד את מחיר העסקה ולפרוס אותה לשני תשלומים.


בטורקיה נכתב שוואקמה "נשלח לישראל" כדי לשכנע את באר שבע להסכים לשני תשלומים, אולם יש לזכור כי כך או כך הבהירה הפועל ב"ש מלכתחילה שהוא יוצא לטורקיה לצורך התרשמות וישוב ארצה כדי להמשיך בהכנות למשחק הגומלין מחר מול אפואל ניקוסיה (20:00 בספורטHD1).


לפי הדיווח הבוקר, באר שבע דרשה תחילה 1.3 מיליון יורו על השחקן והסכימה לרדת ל-1.1 מיליון יורו, אבל בטרבזון שסובלת מקשיים כלכליים רוצים שבאר שבע תרד ל-900 אלף יורו. עוד נכתב כי כעת וואקמה מנסה לשכנע את אלונה ברקת להסכים למכירתו תמורת 900 אלף יורו. נשיא הקבוצה, אחמט אאוגלו, צוטט בעיתון "פאנטיק" כשאמר: "באר שבע דורשת 1.1 מיליון יורו בתשלום אחד. השיחות שלנו איתם נמשכות". 


מספר שעות לאחר מכן העלה ג'ון אוגו תמונה משותפת לצד וואקמה מקפריסין וכתב: "אין להם מספיק כדי להשביע את רצונם של הטובים. אני בשליטה בכל הנוגע לגורל שלי, לעולם לא בספק". האם זו ביקורת על התנהלות האלופה? ימים יגידו.

They don't have enough to satisfy the real Ones . I'm in Control of my Destiny, Never in Doubt . pic.twitter.com/eLNLsIF6l4

— John Ogu (@ogujohnugo) August 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי