תמוז חתם בפטרולול פלוישטי: "טוטו לא אמר את המילה אחרונה"

טוטו תמוז
טוטו תמוז | האתר הרשמי

אחרי עונה שלמה בה לא שיחק, החלוץ הצטרף לשנה עם אופציה לעונה נוספת לקבוצה מהליגה השנייה ברומניה. נשיא המועדון: "בחרנו לעזור לו להתאושש". האוהדים קיבלו את הצעד ברגשות מעורבים: "חייב דיאטה"

(גודל טקסט)
אחרי תקופה ארוכה מחוץ למגרשים, טוטו תמוז חתם הערב (רביעי) לעונה אחת בפטרולול פלוישטי מהליגה השנייה ברומניה. החלוץ, כזכור, שיחק במדי הקבוצה בין שנת 2014 ל-2016  וכבש 20 שערים ב-62 הופעות בכל המסגרות.


כריסטי ולאד, נשיא המועדון, אמר לאחר צירופו של תמוז: "אולי חלק מכם מופתעים מכך שהחזרנו אותו ובחרנו לעזור לו להתאושש, אבל אנחנו מכירים אותו ויודעים מה היכולות שלו ולכן הוא כאן. הוא לא שיחק בתקופה האחרונה, אך אני משוכנע שהוא לא אמר את המילה האחרונה מבחינת כדורגל".


הנשיא הוסיף: "יש לו רצון גדול להוכיח את עצמו ועל כך אני מתבסס, זו הסיבה שהוא כאן. שמתי לב זה מהרגע הראשון שראיתי אותו". תמוז החל כבר בתכנית אימונים מיוחדת על מנת להדביק את הפער מחבריו לקבוצה במטרה להשתלב כמה שיותר מהר במשחקי הליגה שכבר יצאה לדרך.


כזכור, תמוז לא שיחק כדורגל בעונה שעברה ומשחקו האחרון היה מול הפועל אשקלון, אי שם במאי 2018. במהלך אותו משחק החלוץ נאזק ועוכב לחקירה על ידי משטרת ישראל. 


 

אוהדי הקבוצה הרומנית קיבלו את צירפו של תמוז ברגשות מעורבים. חלקם זכרו את התקופה המוצלחת שלו במועדון וקיבלו אותו באהבה: "שווה לפחות עשרה שערים בעונה. הוא יעלה אותנו ליגה", כתב אחד מתומכיו. בעוד tאחרים צחק על מבנה גופו של החלוץ: "הוא חייב להוריד לפחות 15 קילו", כתב אחד האוהדים. "טוטו עושה דיאטה תוך כדי אכילת שווארמה", הוסיף אוהד אחר.


אולי ההזדמנות האחרונה. טוטו תמוז (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי