צ'יקו אופואדו בספק למשחק. איביץ': "אנחנו נתקן את מה שצריך"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מכבי ת"א תארח את פיוניק (חמישי ב-20:30, ישיר בספורט2) כשהמנצחת תעפיל לפלייאוף. המאמן, שמתלבט בין גולסה לברסקי, הבהיר: "יש לי שחקנים איכותיים". קיארטנסון אמור לפתוח, הניגרי התאמן עם חבישה, פרץ יפתח

(גודל טקסט)
אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בארמניה, מכבי תל אביב ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק מחר (חמישי ב-20:30, שידור ישיר בספורט2) מול פיוניק במסגרת גומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. המנצחת במפגש בנתניה תפגוש את זו שתעלה בתום צמד המשחקים בין רייקה לסרפסבורג (1:1 במשחק הראשון בנורבגיה) בשלב הפלייאוף.


לאחר מסיבת העיתונאים הצהובים קיימו את האימון המסכם. אלירן עטר, שכזכור סובל מכאבים בברכו, התאמן עם חבישה מיוחדת. שחקן נוסף שזכה לטיפול והתאמן עם חבישה הוא צ'יקו אופואדו שהצטרף באיחור בשל פגיעה בירך והוא בספק למשחק. דור פרץ, שנעדר מהמשחק האחרון בשל כאבים בכתף, ישוב ל-11 של איביץ' בעוד על העמדה השנייה בקישור מתחרים אייל גולסה ורוסלן ברסקי. עושה רושם שבהתקפה, לצידם של עומר אצילי ואלירן עטר, ישחק וידאר קיארטנסון.


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, אייל גוסלה (רוסלן ברסקי), דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר, וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד).
המאמן ולדימיר איביץ' פתח את דבריו: "המטרה שלנו מהיום הראשון שהגעתי לפה היא לשפר את מה שצריך. עד עכשיו שיחקנו שישה משחקים רשמיים ואחרי כל משחק אנחנו מדברים על מה שהיה ומה שצריך לשפר. אחרי כל משחק יש מה לעשות, לדבר עם השחקנים. גם אחרי המשחק האחרון דיברנו וראינו כמה מהדברים שעשינו פחות טוב. אנחנו מנסים לתקן את זה בימים האחרונים. אני חיובי, מאמין בשחקנים שלי ואני מאמין שהם יתקנו את מה שצריך".

על כך שהקבוצה לא מצאה את הרשת במשחק האחרון: "אנחנו בפתיחת העונה. טוב שאנחנו מגיעים להזדמנויות, זה אומר שהקבוצה עובדת. ההתקפה שלנו מתחילה מהשוער ושחקני ההגנה, אנחנו מנסים ליצור כמה שיותר מצבים ואנחנו צריכים להבקיע מהמצבים האלה. אני בטוח שיש לנו שחקנים איכותיים בחלק הקדמי. כל השחקנים בסדר ויכולים לשחק מחר".

 
 

 "כל השחקנים כשירים". איביץ' דרוך במסיבת העיתונאים (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)

 

העומס בחוליית ההתקפה: "השחקנים עובדים קשה ומנסים להוכיח את עצמם. כל אחד מהם עובד קשה, ותמיד יש רגע שמישהו משחק יותר או פחות. זה משהו שקורה, וכל מי שנמצא בכדורגל יכול להבין את זה".


על וידאר קיאטרנסון: "הוא שחקן טוב ויש לו חוזה במועדון כך שהוא עדיין שלנו. אני רוצה אותו וכשתצטרכו לדעתם משהו, אתם תדעו. זה תלוי בהרבה דברים".


לצידו של איביץ' התייצב הקשר רוסלן ברסקי, שאמר: "אין ספק שבמשחק הקודם הם הקשו עלינו, הם נראו כמו קבוצה שיודעת מה צריך לעשות. התוצאה במשחק הראשון לא הייתה טובה, אך גם לא רעה כי לא הפסדנו. אנחנו נגיע למשחק מחר על מנת ללחוץ מהפתיחה ולהשיג את השער במהירות האפשרית. השנה האחרונה שלא הייתי פה חישלה אותי והעניקה לי המון. לא הצלחנו לנצל את המצבים בארמניה, נהיה חייבים לשפר זאת במשחק מחר".


הקשר הוסיף: "המטרה היא כמובן לנצח את המשחק. בבית שלנו עם האוהדים שלנו יש מטרה אחת – לעלות לשלב הבא. מהרגע הראשון שחזרתי למועדון התרכזתי רק במכבי, לא חשבתי מה יהיה בעתיד, ידעתי שאם אהיה בפוקוס אני אוכל להוציא את המיטב מעצמי. זו הרגשה כיפית לשחק במועדון שבו גדלת. כל ילד חולם לחתום בקבוצה כמו מכבי תל אביב".


 "התרכזתי רק במכבי". רוסלן ברסקי (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי