"הלחץ של וואקמה עבד. הפועל ב"ש תמכור אותו במיליון יורו"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

העיתון הטורקי "סאבאח" פרסם שהחלוץ הצליח לפשר בין הצדדים ולהפחית מאה אלף יורו ממחירו, הוא צפוי במהלך סוף השבוע לעבור רשמית לטרבזונספור. ב-20:00 בספורטHD1: משחק הפרידה בניקוסיה מול אפואל

(גודל טקסט)

העיתון הטורקי "סאבאח" פרסם הבוקר (חמישי) ידיעה גדולה על המצב המו"מ לרכישת אנטוני וואקמה מהפועל באר שבע. לפי הפרסום, הפועל באר שבע הורידה את הדרישה שלה מ-1.5 מיליון יורו ל-1.1 מיליון יורו, אבל הטורקים התעקשו על 900 אלף יורו וכעת ישנה התפתחות נוספת במו"מ.

לפי הידיעה הצליח וואקמה לשכנע את הנהלת הפועל באר שבע להוריד עוד 100 אלף יורו ממחירו ונראה שהסיכום הסופי יהיה על דמי ההעברה בסך מיליון יורו, כך שוואקמה ישחק הערב (20:00, ישיר בספורטHD1) בפעם האחרונה במדי אלופת השלוש השנים האחרונות וינסה לסייע לה למחוק את ה-2:2 מול אפואל ניקוסיה מהשבוע שעבר בטרנר ולהעפיל לפלייאוף הליגה האירופית. במהלך סוף השבוע, מסתמן, הוא יעבור רשמית לטרבזונספור הטורקית.
 

תחת הכותרת: "בונוס של 100 אלף יורו לוואקמה" כתב העיתון שהניגרי לא רק שעושה מו"מ לבדו עם הקבוצה במטרה להשיג את השחרור, אלא גם סייע לקבוצתו לחסוך לאור היותה בקשיים כלכליים. יחד עם זאת בעיתון נכתב גם שהטורקים טרם אישרו רשמית את ההצעה, מכיוון שהם דורשים שההעברה תתבצע בשני תשלומים ולא בתשלום אחד כפי שדורשת ברקת.


וואקמה באימון האחרון שלו, עושה רושם (אודי ציטיאט, ניקוסיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי