לוזון הודיע לקוויאר: "אתה משוחרר". זובאס עשוי להצטרף

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | אודי ציטיאט

הבלם נחתך מבית"ר לאור צירופו של בן חיים, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. הספרדי יצא נסער מהפגישה: "בושה שזורקים אותי כי הבעלים הקודם הביא אותי". מועמד לעבור לבני יהודה, ייתכן שהשוער יעשה את הדרך לירושלים

(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון זימן הבוקר (חמישי) לשיחה את הבלם הספרדי קרלוס קוויאר והודיע לו כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות שלו וכי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 כבר אתמול על שחרור אפשרי שלו בימים הקרובים לאור העובדה שבסגל בית"ר ירושלים ארבעה בלמים לנוכח צירופו של טל בן חיים.

קוויאר עצמו נראה נסער מאוד ואמר לאחר השיחה: "השחרור הזה לא על רקע מקצועי, זו בושה. זורקים אותי מהקבוצה, רק מטעמי אגו ורק בגלל שהבעלים הקודם הביא אותי. אני לא אלך לשום מקום עד שלא ישלמו לי את כל מה שמגיע לי".

כעת נותרו לקוויאר בן ה-36 מספר שבועות בלבד למצוא לעצמו קבוצה חדשה, בין אם ברחבי אירופה או בישראל. בהמשך לפרסום שלנו אתמול, לא מן הנמנע שגם השוער איתמר ניצן שהגיע הקיץ מקריית שמונה ישוחרר – כשמי שעשוי להחליפו הוא שוער בני יהודה, אמיליוס זובאס. 


קוויאר. הובא על ידי טביב ושוחרר על ידי לוזון (אודי ציטיאט)

לספורט1 נודע שבימים האחרונים פנו גורמים המקורבים לבית"ר ירושלים להנהלת הכתומים ובחנו את אפשרות רכישתו של השוער הליטאי, שלפי ההערכות יעלה כמיליון יורו. ייתכן כי כבר בימים הקרובים תהיה התפתחות בנושא, כשללא כל קשר בני יהודה שעשויה לצרף את קרלוס קוויאר שמשכורתו בבית"ר עומדת על כ-165 אלף דולרים לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי