1:3 למכבי פ"ת על בית"ר, אלישע: "נשחזר את התוצאה בשבוע הבא"

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

הקבוצה מהבירה פתחה את עידן משה חוגג בהפסד. המנצחת סיימה את גביע הטוטו שביעית והכניסה 300 אלף ש"ח. קאניוק (19), דנינו (59) וסולמון(87) כבשו. ורד צימק בצ'יפ (73). קריאף: "הלוואי שערן לוי יגיע"

(גודל טקסט)

שבוע לפני המחזור הראשון בליגת העל בן הן ישחקו זו מול זו, בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה נפגשו הערב (שבת) לחזרה גנרלית בטדי והאורחת הייתה זו שיצאה מרוצה עם 1:3 במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו.

גידי קאניוק העלה את האורחת ליתרון עם כדור חופשי חד (19) והוסיף בישול לעומר דנינו (59), עידן ורד רק צימק (73) אחרי מבצע אישי מרהיב ומנור סולומון קבע את תוצאת המשחק בביצוע מרשים משלו (87). המשמעות: החבורה של אלישע לוי סיימה את המפעל במקום השביעי והכניסה לכיסה 300 אלף ש"ח. הקבוצה מהבירה הגיעה למקום השמיני וקיבלה 250 אלף ש"ח.

בימים הקרובים צפוי חוגג להשלים רשמית העברת הבלעתו לידיו וכתוצאה מכך הקבוצה מהבירה שיחקה ללא שחקני רכש ואפילו המאמן גיא לוזון שנאלצו פעם נוספת לצפות מהיציע – תקציב הקבוצה צפוי לעבור רק לאחר שתואשר רשמית העברת הבעלות. המשמעות היא שהרכש החדש אפונסו טיירה שאתמול הוכרז על צירופו מק"ש וכן איתמר ניצן, טל בן חיים ואור אינברום נעדרו. גם דוד קלטינס הפצוע לא שיחק.



שער נפלא של ורד לא הספיק לבית"ר (דני מרון)


אלישע לוי סיכם: "מחלק מהדברים אני מרוצה, אבל יש מה לתקן. בית"ר של היום לא תהיה זו שנפגוש בשבוע הבא. עשינו דברים יפים ואני בטוח שנדע לשחזר את גם במחזור הפתיחה של ליגת העל. אנחנו צריכים לשפר את הקצב ואת יצירת ההזדמנויות. לא הבקענו מספיק בגביע הטוטו, אבל הבסיס שלנו הוא טוב ויש כאן איזון. הקבוצה עדיין לא שלמה, אנחנו רוצים להביא משהו מאוד נקודתי ואז אין לי ספק שנהיה הרבה יותר טובים. אבי עושה מאמצים מאוד גדולים מאחורי הקלעים בשביל לחזק את הקבוצה. מלמד ואז'ובל זה שחקנים שאנחנו רוצים. חשוב לנו להוסיף מהירות ואני בטוח שבסוף הדברים יסתדרו".


סמי מלכה, שעמד באופן זמני על הקווים של בית"ר, אמר בסיום: "הייתה קצת אכזבה, אבל אין מה לעשות, יש שחקנים שמשחקים במקומות שהם לא שיחקו בהם בחיים. בשבוע הבא נראה אחרת. יגיעו שחקנים, הצוות יהיה על הספסל ואני מאמין שאלי אוחנה ומשה חוגג יעשו את כל העבודה הנחוצה על מנת להביא שחקנים טובים. בית"ר זה מועדון גדול ואני מקווה שיהיה הרבה יותר טוב בשבוע הבא. האווירה השתנתה מאז שמשה הגיע ואני מאמין שהוא ישקיע גם במחלקת הנוער ואנחנו נצליח לייצר סוף סוף שחקנים. יש כאן צוות טוב ואני מאמין שנצא לדרך חדשה כבר בשבוע הבא".


אופיר קריאף  ניתח: "אי אפשר לשפוט אותנו על סמך משחקי ההכנה. זה לא ההרכב שיהיה בשבוע הבא. גיא לוזון לא ידע איזה שחקנים יהיו ומי יעבור. אני בטוח שבשבוע הבא כבר נראה קבוצה אחרת. היה חוסר ודאות לגבי העתיד, לא ידענו מה יהיה ואיפה נשחק. עכשיו אנחנו יוצאים לדרך חדשה ובאים לעבוד קשה. דיברנו עם משה, הוא הציג את עצמו ועשה היכרות עם כולם. ערן לוי? כולם מכירים את האיכויות שלו. הוא חבר טוב שלי ושחקן אדיר, הלוואי שהוא יגיע, אבל אני לא זה שמחליט. עדיין מוקדם לדבר על מטרות. נעבוד קשה ממשחק למשחק ונראה לאן פנינו מועדות".



עדיין ביציע. גיא לוזון לצד אלי אוחנה (דני מרון)

ממתין להופעת הבכורה. טל בן חיים (דני מרון)


הרכבים
בית"ר ירושלים: טמיר ללו, עוזיאל פרדו, דניאל חבה, מיקי סירושטיין, טל כחילה (אוראל כהן, 27), יעקב בריהון, אריק סאבו, אופיר קריאף, עידן ורד, אנתוני וארן, יאקוב סילבסטר.


מכבי פתח תקווה:
צחי גיגי, נאור פסר, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, גל שיש, דידייה ברוסו (איתי טאקו, 32), רומאריו פירס, גידי קאניוק (פאדי זידאן, 82), מנור סולומון, לירן רוטמן (טבע בארט, 62), לידור כהן.


מהלך המשחק
דקה 19, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:1: כדור חופשי חד של גידי קאניוק פגע בכר הדשא וחדר לרשת של ללו הצעיר.



קאניוק חוגג עם החברים (דני מרון)


דקה 59, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:2: כדור קרן מדויק של גידי קאניוק הגיע לראשו של עומר דנינו שנגח בחופשיות לרשת.


דקה 62: ורד מצא את סילבסטר שלא הצליח להכניע את גיגי מעשרה מטרים.


דקה 73, בית"ר ירושלים צימקה ל-2:1: עידן ורד עקף בקלילות את מרסיאל והקפיץ מ-18 מטרים בלאגנטיות מעל גיגי. ביצוע מרהיב של הקשר.



שער מהסרטים. עידן ורד (דני מרון)


דקה 87, 1:3 למכבי פתח תקווה על בית"ר ירושלים: פאדי זידאן חטף את הכדור ומצא את מנור סולומון שפרץ קדימה, עקף את דניאל חבה ושלח פצצה לחיבורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי