מאור בוזגלו יחתום מחר בבית"ר ירושלים, אלפי אוהדים הגיעו לאימון

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

המועדון הודיע שהקשר סיכם עקרונית את תנאיו. הפגישה בין חוגג לאורליצקי הוגדרה כמוצלחת, והתקציב שיעמוד על כ-35 מיליון ש"ח צפוי לעבור בשלישי, אז יועברו הזכויות. רפאלוב וערן לוי לא על הפרק

(גודל טקסט)

הבעלים החדש של בית"ר ירושלים, משה חוגג, ממשיך לעבוד על חיזוק הקבוצה והערב (ראשון) הודיעה הקבוצה שהקשר מאור בוזגלו סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום כבר מחר. לאחרונה נערכו מספר שיחות בין ראשי המועדון ויעקב בוזגלו, אביו של הקשר, שגם מייצג אותו במגעים. ההערכה היא שבוזגלו יהיה בכושר משחק רק בעוד מספר שבועות, כשבתוכנית הספורט של 103FM הציב אביו את ה-20 באוקטובר כתאריך משוער לחזרתו למגרשים, אבל בבית"ר רצו לצרפו כבר עתה, גם כדי לתת דחיפה גדולה לקצב מכירת המנויים.

אתמול בית"ר ירושלים סיימה את הופעותיה בגביע הטוטו בהפסד ביתי 3:1 למכבי פתח תקווה, במשחק שהיה למעשה גם חזרה גנרלית לקראת המפגש בין השתיים בשבוע הבא במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. אף אחד במועדון לא התרגש יתר על המידה מההפסד, בעיקר בשל העובדה שלקבוצה חסרו מספר שחקנים וזה לא היה ההרכב שאיתו תרוץ העונה הקבוצה בליגה – דבר שישתנה בקרוב מאוד לאור העובדה שמשה חוגג הגיע היום (ראשון) לבקרה במטרה להעביר את התקציב. 

הפגישה של הבעלים החדש של בית"ר ירושלים משה חוגג עם יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי, הגיעה לסיומה והוגדרה כמוצלחת. בבקרה התרשמו שלא תהיה בעיה לאשר את כל הסגל הקיים כולל שחקני הרכש שהגיעו במהלך הקיץ לקראת מחזור פתיחת ליגת העל, למרות שבאופן רשמי התקציב עצמו טרם אושר לא אושר.

אנשי הכספים קיבלו את הנתונים והדרישות ובמהלך השבוע, לצד הפגישה שתתקיים בוועדה להעברת הזכויות ביום שלישי, יאושר גם תקציב המועדון לעונה הקרובה שצפוי לעמוד על כ-35 מיליון שקלים. יש לזכור שלבית"ר יש זמן לאשר את התקציב עד יום ראשון הבא בערב, שכן משחק הליגה במחזור הפתיחה נגד מכבי פתח תקווה נקבע ליום שני.


מאור בוזגלו. יחזור לשחק בעוד חודשיים? (ערן לוף)

כ-3,500 מאוהדי בית"ר הגיעו לאימון הקבוצה הערב והציגו מופע פירוטכניקה שלא היה מבייש את ימיה היפים של הקבוצה. האוהדים הדליקו אבוקות והשליכו רימוני עשן וחזיזים ואף הניפו את המאמן גיא לוזון והבעלים החדש משה חוגג על הכתפיים וערכו חגיגה גדולה על הדשא בבית וגן.

בנוגע לרכש, העמדה הכי דחופה לצוות המקצועי היא עמדת המגן השמאלי ונראה שבימים הקרובים יבדקו אופציה להנחתת זר לעמדה. הקשר האחורי אפונסו טיירה מקרית שמונה שסיכם את תנאיו בסוף השבוע, יחתום היום או מחר ויצטרף לאימוני הקבוצה. במקביל, בבית"ר החליטו לרדת מהאפשרות לצרף את הקשר ליאור רפאלוב, הן בשל העלויות הכספיות של שכרו לעונה והן בשל החוזה ארוך הטווח שביקש. עוד נודע שלוזון הטיל וטו בשלב זה על החתמתו של ערן לוי. בנוסף הוחלט לפחות בשלב זה לפתוח את העונה עם איתמר ניצן כשוער הראשון ולמרות גישושים בגזרת אמיליוס זובאס, החליטו בצוות המקצועי ביחד עם אוחנה לחזק את ידיו של ניצן ואמרו לו שהוא השוער הראשון ושאין כוונה להחתים כעת שוער בכיר נוסף.


חוגג מונף על כתפי האוהדים (דני מרון)

בגזרת האוהדים מצפים במועדון להתעוררות בכל הנוגע למכירת מנויים, כאשר הצפייה היא להגיע לרף של כ-6,000 מנויים בשלב ראשון, עם שאיפות להגדיל את הכמות עוד יותר, ככל שהעונה תתקדם וככל שהסגל יושלם מבחינת שחקני הרכש. במועדון מאמינים שכעת, עם הגעתו של הרוכש החדש חוגג, יגיעו גם ספונסרים חדשים שיכניסו כסף נוסף לקופת המועדון. הערב תערוך הקבוצה אימון, אליו צפויים להגיע לפחות אלף אוהדים, כחלק מההכנות לקראת מחזור פתיחת העונה, בשבוע הבא. הבעלים חוגג צפוי להגיע לאימון, לאחר שיסיים את ענייניו במשרדי בקרת התקציבים.


לוזון והאוהדים. מופע שמזכיר את הימים היפים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי