אלמוג בוזגלו: בשורה רעה ואכזרית, אבל אסור לי להישבר

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | ערן לוף

הקשר שקרע את הצולבת סיפר לפני הדרבי בחצי גמר גביע הטוטו: "לקח לי יום שלם לעכל והיו לא מעט דמעות". אז'ובל וגאדיר על הכוונת, בעכו סיפרו: "בזמנו יואב כץ הגיש הצעה נמוכה"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הדרבי הערב (שני, 21:00), והקבוצה תקווה להשיג ניצחון יוקרתי כאשר ההפתעה עשויה להיות בין הקורות ורן קדוש יפתח על חשבונו של ארנסטס שטקוס.


במועדון מתעסקים בעיקר בפציעתו הקשה של הקשר אלמוג בוזגלו. הרכש החדש מבני יהודה שנפצע במשחק באיטליה בשבוע שעבר ואם תחילה נראה היה כי מדובר בפציעה קלה יחסית, לאחר בדיקות ה-MRI אתמול התברר שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. בפוסט שכתב היום באינסטגרם כתב בוזגלו: "שאתה יודע ומרגיש שזה הנורא מכל.. אבל רוצה להאמין לסובבים אותך שזה כלום, ואז בום ! זה נופל עליך כרעם ביום בהיר. הבשורה היא רעה ואכזרית, כלום לא מכין אותך לדבר שכזה.



"אחרי שלקח לי יום שלם לעכל עם לא מעט דמעות, הבנתי שאסור לי להישבר והגיע רגע האמת לקחת את עצמי בידיים, להתחזק, לקום, לחזור טוב יותר, חזק יותר!", המשיך בוזגלו, "אם זו הדרך שלי להתחשל אז המטרה תושג עם הרבה עבודה קשה ובעיקר כוח רצון. אנצל את ההזדמנות להגיד לכולם תודה על הודעות התמיכה ולמשפחתי המדהימה".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כשאתה יודע ומרגיש שזה הנורא מכל.. אבל רוצה להאמין לסובבים אותך שזה כלום, ואז בום ! זה נופל עליך כרעם ביום בהיר. הבשורה היא רעה ואכזרית, כלום לא מכין אותך לדבר שכזה. אחרי שלקח לי יום שלם לעכל עם לא מעט דמעות, הבנתי שאסור לי להישבר והגיע רגע האמת לקחת את עצמי בידיים, להתחזק, לקום, לחזור טוב יותר, חזק יותר! אם זו הדרך שלי להתחשל אז המטרה תושג עם הרבה עבודה קשה ובעיקר כוח רצון. אנצל את ההזדמנות להגיד לכולם תודה על הודעות התמיכה ולמשפחתי המדהימה ❤️ #הכל_מלמעלה

A post shared by Almog Buzaglo ⚽️ (@almog_buzaglo) on



אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, העלה פוסט הבוקר לפייסבוק בו כתב: "אלמוג רק הצטרף להפועל חיפה ועדיין לא הספיק לסיים את המעבר וכבר הבשורה נחתה עלינו. זה הכדורגל, מקצוע קשה ואכזרי אבל אני בטוח שאלמוג יחזור בריא, חזק וטוב יותר. לשמחתי ילדיי קיבלו חוסן ומנטליות טובות, לאלמוג יש בבית אחד גדול יותר שעבר התמודדות קשה והוא מבין שהכול אפשרי". 


בכל מקרה מחזיקת הגביע כבר בוחנת אופציות לחיזוק כאשר המועמדים העיקריים הם עדיין מוחמד גאדיר ובן אז'ובל ואם בתחילה חשבו בחיפה לצרף רק אחד מהשניים אז כעת יש כוונה לצרף את שניהם כאשר מוחמד גאדיר יכול לשחק גם כשחקן כנף.


הפועל עכו הבהירה הבוקר כי עדיין לא קיבלה הצעה רשמית עבור אז'ובל מהפועל חיפה אך המאמן ניר קלינגר שוחח עם אנשי המועדון בעניינו. בכל מקרה בעכו הבהירו כי השחקן יימכר לחיפה רק אם תקבל הצעה טובה. "בזמנו יואב כץ רצה את השחקן והגיש הצעה נמוכה. כולם יודעים את המחיר של אז'ובל שדומה לסכום בו גבי קניקובסקי נמכר לנתניה" אמרו הבוקר במועדון הצפוני.



אז'ובל יעזוב את עכו. השאלה מי תזכה בו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי