גרינברג: חוויה לא נעימה, אבל הפועל ת"א עוד תפסיד העונה

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | דני מרון

אחד מבעלי האדומים התראיין ב-103FM אחרי ה-4:1 בדרבי בגביע הטוטו: "לא חושב שאנו זקוקים לשינוי דרסטי או שיש לתוצאה של אתמול השפעה". וגם: משכורתו של מלקה, תקציב המועדון והאפשרות שיימכר בעתיד

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה הקיץ לליגה הבכירה אחרי עונה אחת בלאומית ואחרי שלב בתים מוצלח במיוחד בגביע הטוטו היא ספגה אמש (ראשון) מהלומה מהיריבה העירונית, כשנכנעה 4:1 בדרבי מול מכבי תל אביב במסגרת חצי גמר גביע הטוטו.

הפועל תל אביב הצליחה לעלות ליתרון מוקדם בנתניה משער של אחמד עאבד, אבל יונתן כהן בכדור חופשי ובפנדל, שחר פיבן וצ'יקו אופואדו השלימו מהפך מרשים. הערב בתכנית הספורט ב-103FM התראיין אחד מבעלי בעלי האדומים זאב גרינברג שאמר תחילה: "זו הייתה חוויה לא נעימה, בכל זאת הפסד בדרבי בחצי גמר, אבל תמיד יש את היום למחרת".

היכולת שהציגה קבוצתו: "אני לא חושב שנכון לעשות שינוי דרסטי או שלתוצאה של אתמול יש השפעה. זה היה משחק אחד בעונה שלמה. יהיו עוד הרבה הפסדים, זה לא האחרון של הפועל תל אביב העונה".


קובי רפואה. לא ההפסד הראשון ולא האחרון של האדומים (דני מרון)

בניית הסגל וצירוף אולריך מלקה: "אני חושב שיש פה קבוצה טובה, בשבוע שעבר דיברו הפוך. אמרו שהפועל ת"א תרוץ בצמרת כי ניצחנו את אשדוד. אני יכול לומר ששום שחקן לא הגיע כנגד רצון המאמן. ברור שקובי רצה גם את מלקה. השחקן הזה ויתר על הרבה מאוד כסף כדי לבוא להפועל, היה עליו תג מחיר גבוה ושילמנו המון כסף על השאלה שיכולה להפוך לרכישה. הוא לא באמת מרוויח 5,000 שקל, אבל הוא רצה לצאת מפינלנד ודרשו עליו 120 אלף יורו – עשינו איתם הסכם והוא הסכים לרדת בדרישותיו. קובי רפואה לא מתעסק עם כסף, אלא עם שחקנים. היה לנו בלם שהבאנו וכנראה שהצוות הבין שהוא לא טוב, שוחרר מהיום להיום וההרפתקה הזו עלתה הרבה כסף. היינו צריכים בלם ואני לא אגיד שהבחירה לא הייתה היכולה להיות שונה, אבל לא בגלל זה הפסדנו בדרבי".


מי מקבל החלטות על רכש, התקציב והציפיות
: "זה מורכב מההנהלה ומהצוות. כמובן שהמאמן וצוותו בוחנים ובוחרים, אני אפילו לא יודע לעבוד עם התוכנות האלה. תקציב השחקנים שלנו העונה 16 מיליון שקלים. אני מצפה שנהיה בפלייאוף העליון, אבל אני לא מכניס יד לכיס ומוצא כסף. יש שאיפה להישאר בליגה, אחר כך נשאף להיות בפלייאוף עליון ואולי להשתחל לאירופה. היעד הברור הוא הפלייאוף העליון, שזה מן הסתם גם אומר להישאר בליגה. מכרנו 4,400 מנויים".


אוהדי הפועל תל אביב אתמול בנתניה. כ-4,400 מנויים נמכרו (דני מרון)

מכירת הפועל תל אביב: "הקבוצה מעולם לא הייתה על המדף. המועדון ללא צל של ספק ראוי לבעלים עשירים יותר. לא נמכור למישהו שלא מזוהה עם הפועל ת"א ועם כיס עמוק – אנחנו צריכים מישהו יותר עשיר מאיתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי