ההתאחדות אישרה רשמית את העברת הבעלות למשה חוגג

משה חוגג עם אלי אוחנה
משה חוגג עם אלי אוחנה | דני מרון

לאחר פגישה עם הוועדה להעברת הזכויות ויושב ראש הבקרה התקציבית עופר אורליצקי, העידן החדש בירושלים החל באופן רשמי. אחרי הצגתם של בוזגלו ולוי, דה בוק הבלגי חתם באוסטנדה ולא יצטרף לקבוצה

(גודל טקסט)
משה חוגג הגיע היום (שלישי) לוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל ולאחר שיקבל את האישור הוא יהפוך באופן רשמי לבעלים של בית"ר ירושלים. חוגג נפגש עם יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי והאחרון נתן את אישורו להעברת הסגל הקיים – כולל שחקני הרכש – לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל. בשלב זה ינוע תקציב הקבוצה סביב ה-40 מיליון ש"ח. למרות זאת, גם בבקרה וגם בקבוצה מהבירה העריכו שבסופו של דבר התקציב יהיה אפילו גבוה יותר ועשוי להיות מעל 45 מיליון ש"ח.


למעשה, הסכם המכירה בין טביב לחוגג נחתם רשמית הלילה (בין שני לשלישי). טביב השוהה במיאמי חתם הלילה על המסמכים, חוגג עשה זאת הבוקר וכך הושלמה רשמית העברת הבעלות. על פי ההסכם שנחתם, כל חוב שיצוץ מעתה והלאה יהיה שייך לחוגג, כך שלטביב מרגע זה ואילך אין כל קשר למועדון. את טביב ייצגו מתחילת הדרך עורכי הדין יורם זמיר ונעם פורר ואת ביתר ייצג עו"ד רוני מוזסון.


בצעד ניהולי ראשון שביצע חוגג, הודיע המועדון על מינויו של מוני ברוש למנכ"ל המועדון ואלי אוחנה ימונה ליו"ר הקבוצה, כך שהשניים יחד יובילו את הצוות הניהולי של בית"ר ירושלים. משה חוגג מסר: "מוני מביא עמו יכולות ניהוליות מגוונות וידע רב בתחום הספורט. אני בטוח כי תרומתו להצלחת הקבוצה תהיה משמעותית ותסייע לכולנו להוביל את בית"ר לעידן חדש". ברוש שימש עד היום כמנכ"ל מיזם Block Tv, ערוץ טלוויזיה בינלאומי בתחום הבלוקצ'יין ובעברו עבד במגוון תפקידים בתחום תקשורת הספורט, באינטרנט ובטלוויזיה.



המנכ"ל החדש של בית"ר. מוני ברוש (ליאור מזרחי)


בנוגע לרכש, מועמדותו של לורן דה בוק המגן השמאלי ירדה מן הפרק אחרי שהמגן סיכם את תנאיו באוסטנדה הבלגית. כעת, הצהובים שחורים ינסו לנחתים מגן זר אחר. ברגע שיגיע שחקן לצד שמאל של ההגנה, בבית"ר יצטרכו לשחרר את אחד מששת הזרים הרשומים, כשהמועמד הראשון לעזיבה יהיה הבלם קרלוס קוויאר שכזכור כבר קיבל הודעה לחפש קבוצה חדשה.



כבר היה על סף סיכום בבירה. דה בוק (Gettyimages)


הבוקר גם חתמו באופן רשמי בקבוצה שלושת שחקני הרכש מאור בוזגלו, ערן לוי ואפונסו טיירה, שכבר התייצבו בבית וגן בשעות הבוקר המוקדמות לצורך חתימתם. הראשון סיכם לעונההשני סגר לעונה עם אופציה לעונה נוספת והרכש מקריית שמונה לשנתיים עם אופציה. אם צירופו של בוזגלו, שסומן מהרגע הראשון על ידי חוגג, היה קל ומהיר, הבאתו של קפטן מכבי נתניה לשעבר הייתה מורכבת בהרבה.



מאור בוזגלו הבוקר בירושלים (דני מרון)


 

זמן לומר תודה. לקהל הנפלא של מכבי חיפה, ליענקל'ה ולצוות הרפואי והמקצועי. את הסיבות לא תמיד נדע ולא תמיד יספרו אותן. מאחל הצלחה למכבי חיפה. אבל עכשיו הפנים לאתגר חדש מרגש ומרתק עם מטרה מרכזית – לעלות אל הדשא #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



עד לפני יומיים גיא לוזון התנגד להגעתו, אך הבעלים ונציגו אלי אוחנה היו בעד צירופו והמהלך כמעט ירד מהפרק בשל רצונו של המאמן. לאחר שיחות רבות שהתנהלו בתוך המועדון, לוזון שינה את דעתו בסופו של דבר ונתן אור ירוק להחתמתו. במקביל, לוי עצמו קיבל מסרים שבבית"ר לא יקבלו הפרות משמעת והתנהגות בלתי הולמת – הן על כר הדשא והן בחדר ההלבשה.



ערן לוי הבוקר במתחם האימונים (דני מרון)


"בלי הסכמתו של גיא לוזון – חד משמעית – לא היינו מחתימים את ערן לוי", סיפר גורם בבית גן והרחיב. "צריך לזכור שהתחלנו את ההכנות לעונה באיחור רב וזה יהיה לוקסוס גדול מי עבור המועדון לוותר על שחקן עם מספרים כמו של ערן לוי. אנחנו בטוחים שהוא יכול לתרום לנו הרבה מאוד ומתעלמים מהדיבורים שהיו עליו בחודשים האחרונים. נעשה לערן עוול בתקופה האחרונה, שפוט אותו על סמך תקופה בה הוא היא בשיא ולא קיבל את הדרוג שהוא חשב שמגיע לו. השוק הישראלי נטול שחקנים ושחקן התקפה כמו ערן יכול להוסיף לנו הרבה מחץ בחלק הקדמי".



תחילה לוזון התנגד להגעתו. ערן לוי (דני מרון)


מאור בוזגלו. מתוכנן לשוב למגרשים בסוף החודש הבא (דני מרון)


אחרי שנה וחצי קשות, מאור בוזגלו מקווה לחזור לשיא (דני מרון)



 

ברוכים הבאים לירושלים: ערן ומאור כבר תופסים מקום בחדר ההלבשה

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on




ערן לוי כבר מרגיש בבית באימון הבכורה (דני מרון)



גם אפונסו טיירה התאמן לאחר החתימה בקבוצה (דני מרון)



טל בן חיים. הרכש הראשון בעידן חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי