מכבי ת"א תתארח אצל סארפסבורג ללא אלירן עטר וצ'יקו אופואדו

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

הצהובים יצאו לנורבגיה למשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית, מלך השערים שוב התלונן על כאבים וגם הניגרי לא ימריא עקב בעיות ויזה. שכטר עשוי לפתוח, ז'איר אמאדור אמר בנתב"ג: "קיבלנו את כל המידע עליהם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון אחרון בקריית שלום לפני ההמראה בצהריים לאוסלו, בירת נורבגיה, לקראת המשחק ביום חמישי בפליאוף הליגה האירופית נגד סארפסבורג (20:05, ישיר בספורטHD1), במהלכו שוב התלונן החלוץ אלירן עטר על כאבים בברכו והוחלט להשאירו בארץ להמשך הטיפול.

עטר, מלך השערים של מכבי תל אביב העונה והאחראי להצלחת הקבוצה בשלבי המוקדמות, עבר בדיקה בברכו בשבוע שעבר ובה לא התגלה דבר, אך הוא שוב טען כי הוא סובל מכאבים והמאמן סלאבן איביץ' בחר שלא לסכנו. בנוסף, גם הרכש הניגרי צ'יקו אופואדו לא יצטרף למשחק החוץ לאחר שרק שלשום כבש לראשונה במדים הצהובים עקב בעיות אשרה בכניסה לנורבגיה ובנוסף מיחושים בשריר הירך האחורי. מאור קנדיל לא ייצא עם הקבוצה מסיבות מקצועיות.

הצוות המקצועי מודע לכך שכבר ביום ראשון הקרוב תארח הקבוצה את מכבי חיפה בפתיחת ליגת העל ולא מן הנמנע כי גם ההרכב המשחק החשוב בנורבגיה יושפע מכך. נראה כי לפחות שישה שינויים מתוכננים בהרכב נגד סארפסבורג מההרכב שפתח בדרבי, למרות היכולת הטובה שגילו המחליפים ובעיקר שחר פיבן, דן גלזר ויונתן כהן נגד הפועל תל אביב. מסתמן כי אלי דסה, אנריק סבוריט, דור פרץ ועומר אצילי  שלא שיחקו כלל בדרבי יתפסו מקום בהרכב הפותח ואליהם יצטרפו דור מיכה ואיתן טיבי. על עמדת החלוץ המרכזי יתמודדו וידאר קיארטנסון שלא שיחק בדרבי ואיתי שכטר. רק באימון המסכם מחר בערב בנורבגיה יחליט המאמן על ההרכב הפותח. בנושא וידאר קיארטנסון, במכבי תל אביב מאמינים כי ההצעה הנכונה תגיע בקרוב והחלוץ יימכר למועדון, אולם מבהירים כי אין מצדם לחץ להוביל מהלך לשחרור האיסלנדי בכל מחיר.


קיארטנסון. מכבי ת"א לא לחוצה למכור בכל מחיר (דני מרון)

לפני המראת הקבוצה התראיין לאתר הרשמי הבלם ז'איר אמאדור, שחוגג היום את יום הולדתו: "האמת היא שקיבלנו את כל האינפורמציה כדי להכיר את הקבוצה היריבה. זו קבוצה מאוד פיזית, הרבה זמן לא הפסידה במגרש שלה ומחכה לנו משחק מאוד קשה ומסובך. נצטרך להיות מרוכזים כדי להוציא תוצאה טובה שם. אני חושב שההכנה הפיזית שלנו טובה מאוד למשחקים. אנחנו קבוצה מקצוענית שחייבת להיות מוכנה לכל משחק ולכל אתגר", הוסיף הבלם".

כשנשאל על חוויית הדרבי הראשון שלו הוסיף: "הרושם הראשוני שלי היה הרגשות במשחק הזה. אפשר לראות בבירור שיש המון תשוקה לקבוצה, האוהדים לא הפסיקו לשיר ולעודד את הקבוצה וזה היה מדהים. אני מקווה ליהנות בעוד הרבה משחקי דרבי יחד עם מכבי ומעל הכל לנצח אותם, כי זה הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי