וובה בראון חתם בק"ש, האסלביינק יעשה את הדרך ההפוכה?

האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

הקשר חזר לקדנציה שנייה בצפון וישמש כמחליפו של טיירה שעבר לבית"ר ירושלים, הפועל באר שבע מקווה שכך תיסלל דרכו של ההולנדי למרות התעקשותו של שרצקי לקבל 2.5 מיליון יורו

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה ממשיכה להתחזק והיום (שלישי) החתימה הקבוצה את הקשר וובה בראון, שהגיע מהפועל באר שבע בחוזה לשנתיים.

בראון, שעשה לפני שלוש שנים את עונת הפריצה שלו בקרית שמונה, אליה הגיע אז מהפועל רמת גן, יחזור שנית למדים הכחולים-לבנים של הקבוצה הצפונית והפעם אף ישתף פעולה עם אחיו הצעיר סמואל, שנמנה על הסגל ואף שיחק העונה במספר משחקים. לאחר עזיבתו של אפונסו טיירה לבית"ר ירושלים, חיפש המאמן חיים סילבס שחקן שימלא את מקומו וכעת יכנס וובה בראון למשבצת שהתפנתה.

גורמים במועדון טוענים שהפועל באר שבע חידשה את ניסיונותיה להחתמת החלוץ נייג'ל האסלביינק, אולם עד כה, הצדדים לא הגיעו להסכמות. תג המחיר שהציב הבעלים איזי שירצקי, על החלוץ המוכשר, עומד על 2.5 מיליון יורו ואין כרגע בכוונתו להתפשר על המחיר בנקוב. המגעים בין המועדונים על האסלביינק וכן המעבר של בראון, מהדרום לצפון, מתנהלים ימים לפני מפגש הליגה בין הקבוצות, ביום שבת הקרוב, במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל (20:40, ישיר בספורטHD4).

יש לציין כי בהפועל באר שבע טוענים שבמסגרת העברת בראון, ייתכן שעוד שחקן או שניים יעברו לק"ש ובמקביל יופחתו דמי ההעברה הנדרשים עבור נייג'ל האסלביינק ותיסלל דרכו לטרנר.


נייג'ל האסלביינק. בקרוב מאוד בבירת הנגב? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי