שכטר צפוי לפתוח ב-11 של מכבי תל אביב, איביץ': "אנחנו באים לנצח"

ולדימיר איביץ', איתי שכטר
ולדימיר איביץ', איתי שכטר | אודי ציטיאט

המאמן הסרבי החמיא לסרפסבורג לפני המשחק בראשון בפלייאוף (חמישי ב-20:00, ישיר בספורט1): "הם לא הגיעו לשלב הזה במקרה". החלוץ שאמור לשחק על חשבון וידאר: "הולך להיות סופר קשה". גלזר בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ערכה הערב את מסיבת העיתונאים המסורתית והאימון המסכם לקראת המשחק הראשון מבין שניים מחר (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) בנורבגיה מול סרפסבורג המקומית במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.


לפני תחילתו של האימון צפו שחקני מכבי תל אביב בקטעי וידאו של הקבוצה הנורבגית. ההרכב לא תורגל במהלך האימון בשל אורחים לא צפויים שנכחו במגרש, אך איתי שכטר זוכה לעדיפות על פני וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד והוא צפוי לפתוח בחוד של הצהובים.


איביץ' עדיין מתלבט בין דן גלזר לרוסלן ברסקי כשאחד מהם יעלה לצידם של דור פרץ וארון שוינפלד. בהגנה תפתח הרביעייה הרגילה שתורכב מאלי דסה, איתן טיבי, ז'איר אמאדור ואנריק סבוריט. צ'יקו אופואדו הצטרף לקבוצה אך לא התאמן כיוון שהטיסה בה הגיע לנורבגיה נחתה מאוחר מדי, והוא צפוי להיות בסגל. מי שייעדר הוא אלירן עטר שנותר בישראל בשל כאבים בברכו ורק ביום ראשון המועדון יחליט על אופן הטיפול בו. 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי (דן גלזר), ארון שוינפלד, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר.




לא תרגל את ההרכב. איביץ' (אודי ציטיאט, נורבגיה)


מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' פתח את דבריו: "יש לנו הרבה מידע על היריבה. אנחנו יודעים שזו קבוצה שלא הגיעה במקרה לשלב הזה. היא ממושמעת וקשוחה, נמצאת הרבה זמן ביחד, עובדת טוב ביחד ויודעת איך להגן ולהתקיף. אנחנו מכינים את עצמנו למשחק קשה".


המטרה שלו ממשחק החוץ בנורבגיה: "מחר זה המשחק הראשון מבין שניים. אנחנו באים להשיג תוצאה טובה ותוצאה טובה היא ניצחון. ונעשה הכל כדי להשיג זאת. יש לנו סגל כמעט מלא. השחקנים שאיתנו מוכנים למשימה". 


 

לצידו של איביץ' התייצב החלוץ איתי שכטר: "אנחנו יודעים שזו קבוצה חזקה ואנחנו מוכנים למשחק קשה. אנחנו באים לפה לתת את הכל כדי להשיג תוצאה טובה. נעשה את הטוב ביותר, בכדורגל אי אפשר לדעת מה תהיה תוצאה טובה. אנחנו מוכנים להכל".



"אנחנו מוכנים להכל". איתי שכטר במסיבת העיתונאים (אודי ציטיאט, נורבגיה)


התנאים בנורבגיה
: "קצת קריר פה אבל זה משהו שיכול לעזור לנו לרוץ יותר. יש פה שחקנים עם ניסיון ונעשה הכל כדי להיות מוכנים. מצפים לנו שני משחקים סופר קשים ונעשה הכל כדי לחזור עם תוצאה טובה ולהשיג את המטרה".


התחרות על ההרכב
: "בנינו סגל גדול וחזק כדי שכל השחקנים יהיו מוכנים לכל משחק. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. המשחק מחר חשוב למועדון, אחר כך נסתכל על המשחקים הבאים שמצפים לנו בתקופה הקרובה".



מנספורד ויצחקי מתואמים במסיבת העיתונאים (אודי ציטיאט, נורבגיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי