אוחנה וחוגג מחפשים מגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ

משה חוגג עם אלי אוחנה
משה חוגג עם אלי אוחנה | דני מרון

יום לאחר הצגתו, הבעלים החדש יחד עם היו"ר יודעים שהסגל רחוק מלהיות מושלם ומתכוונם להתחזק, כשעשרות הצעות התקבלו בימים האחרונים. לוזון מנסה להתגבר על השחקנים הלא כשירים לקרתא משחק פתיחת הליגה בשני

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים יצאה אתמול (רביעי) לדרך חדשה ואפשר אפילו לומר לסוג של עידן חדש לאחר הצגתו של הבעלים החדש משה חוגג, שהשלים אמש את רכישת המועדון באופן רשמי מידיו של אלי טביב ואף קיבל את אישור הועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל. השלב הבא הוא אישור רשמי של תקציב המועדון והעברת חוזיהם של כל שחקני הסגל בבקרת התקציבים כולל כל שחקני הרכש החדשים, שיעמדו לרשות המאמן גיא לוזון במחזור הפתיחה ביום שני נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה (20:30, שידור ישיר בספורט1).

הבעלים חוגג וגם אלי אוחנה שדיברו אמש במסיבת העיתונאים, הבהירו את הצורך בחיזוק נוסף של הקבוצה והדגישו שהסגל רחוק מלהיות מושלם, בעיקר בשל העובדה שההכנות של בית"ר החלו מאוחר מאוד ובסמוך לתחילת העונה. בשלב זה מתמקדים בעיקר בהבאת מגן שמאלי זר אחרי הפיצוץ במגעים עם הבלגי לורן דה בוק שחתם באוסטנד הבלגית, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. אוחנה והמאמן לוזון קיבלו בימים האחרונים עשרות הצעות והמלצות למגנים שמאליים ויצטרכו בקרוב לבחור אחד. בנוסף צפויים להצטרף עוד שניים-שלושה שחקנים נוספים להשלמת הסגל, בין השאר קשר אחורי וחלוץ.

חוגג הציג אמש את המבנה הניהולי החדש של בית"ר, כאשר בראש המערכת יעמוד אלי אוחנה, שהוגדר כיושב ראש ויקבל סמכויות נרחבות מאוד, הן בקטע הניהולי ובעיקר בפן המקצועי. אוחנה מעורב מאוד בקבלת ההחלטות המקצועיות וחוגג התייעץ עמו באופן שוטף על כל שחקן ושחקן שהוחתם. המאמן גיא לוזון ינסה להתגבר על העובדה שיש לו בסגל שחקנים פצועים וכאלה שלא בכושר ורק במהלך סוף השבוע יגובש ההרכב שיפתח במושבה ביום שני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי