שון מלכה חתם בבני יהודה, אבוקסיס: "לא תשמעו ממני הצהרות"

שון מלכה
שון מלכה | צילום: בני יהודה, רשמי

הקשר ישחק בשלוש השנים הקרובות בשורות המועדון, שיפתח את העונה במשחק חוץ נגד אשדוד. אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "לפני כל עונה יש התרגשות. הצעירים מוכיחים את עצמם, זובאס? היתה לו תקופה של חוסר ריכוז"

(גודל טקסט)

בני יהודה תתארח בשבת אצל מ.ס.אשדוד במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. היום (חמישי) הודיע המועדון על החתמת הקשר שון מלכה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון. מלכה חתם לשלוש שנים ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח לחתום במועדון כמו בני יהודה. מהרגע הראשון ידעתי שכאן אני רוצה להיות. זה מקום שאפשר להתקדם ממנו לרמות הגבוהות ביותר, ואני אעשה הכל בשביל שתהיה לנו עונה טובה, גם מבחינה אישית, ועוד יותר חשוב, מבחינה קבוצתית".

המאמן יוסי אבוקסיס יחליט רק מחר על ההרכב הפותח, ויתכן שלא יהיו כמעט שינויים מההרכב שפתח בשבת שעברה בגביע הטוטו. השוער אמיליוס זובאס ישוב להרכב ומי שכנראה שוב יהיה מחוץ לסגל הוא הקשר סתיו פיניש, שעדין לא הגיע לסיכום עם ראשי הקבוצה בנוגע להארכת חוזהו.

"כמובן שכמו לפני כל עונה יש התרגשות, אנחנו תמיד רוצים שיהיה טוב, אנחנו תמיד מצפים מעצמנו להכי טוב, ככה אני מרגיל את עצמי ומכין את עצמי", אמר אבוקסיס לאתר הרשמי לקראת המשחק.

אבוקסיס.
אבוקסיס. "לא תשמעו ממני 'חסר לי" (דני מרון)

"נכון שהקבוצה עוד לא שלמה מבחינת הסגל, אבל מצד שני יש כאן שחקנים שחזרו אלינו מהשאלות ושחקנים צעירים שצירפנו. ירדן שועה, דולב חזיזה, שי קונסטנטין, שי מזור, דניאל פלשר והשחקנים שעברו אלינו בעסקת קנדיל בינתיים מוכיחים את עצמם ומגיע להם קצת יותר קרדיט על זה. להתעסק כל הזמן במי לא נמצא ומה חסר לנו זה לא אני, אני תמיד מתעסק במי שנמצא ואני בינתיים לא מתאכזב מהם. יש שני בלמים שנמצאים כרגע על הכוונת שלנו, כמובן שאם יהיה משהו נשמח לעדכן. אבל בינתיים נתרכז במי שנמצא. ממני אף פעם לא תשמעו 'אין לי' ו'חסר לי'. זו לא הגישה".

הציפיות מהשחקנים שבסגל: "השחקנים שנמצאים יצטרכו להוכיח את עצמם, בדיוק כמו שהשחקנים שהיו בשנה שעברה היו צריכים להוכיח את עצמם. הם יקבלו ממני קרדיט בדיוק כמו שקיבלו השחקנים בעונה שעברה והם יצטרכו לקחת את זה בשתי ידיים. כדורגל זה עניין של מחוייבות והשקעה. זה לא עניין של שמות. אתם לא תשמעו ממני הצהרות בשלב הזה של העונה, זה לא אני. יש מגרש ושם נצטרך להוכיח את עצמנו".

אבוקסיס התייחס למשבר בין הקבוצה והקשר סתיו פיניש: "אני מאמין שהסיפור עם סתיו יסתיים לכל היותר בשבוע הבא, זאת המטרה של כל מי שנמצא במועדון. כולם כאן אוהבים את סתיו ורוצים שהסאגה הזאת תסתיים, אבל רגע לפני פתיחת העונה אני מעדיף שלא להרחיב בנושא הזה יותר מדי. מאחורי הקלעים אנחנו עובדים על מנת שהסיפור הזה יסתיים גם לטובת המועדון וגם לטובת סתיו".

סתיו פיניש.
סתיו פיניש. "רוצים שהסאגה תסתיים" (דני מרון)

מי שיחזור להרכב ויפתח בין הקורות הוא השוער הליטאי אמיליוס זובאס, ששוחח כזכור עם המאמן והודיע לו סופית כי החליט להישאר בבני יהודה ולהתמקד בהצלחת הקבוצה: "אני חושב שהסיפור עם זובאס הסתיים. אחרי שהוא בא ודיבר איתי ואמר לי שהוא מתרכז 100 אחוזים בבני יהודה, מבחינתי זה נגמר, זה מאחורינו. אתם צריכים להבין שלשחקני כדורגל עוברים הרבה מאוד דברים בראש. הוא היה בטוח, וגם אני הייתי בטוח, שאחרי העונה שעברה יהיו עליו הצעות וכנראה שהוא כבר ראה את השדרוג המקצועי והכלכלי מגיע. ברגע שזה לא קרה, היתה לו איזה ירידה מבחינה מנטאלית, זה בסדר. הגדולה שלו זה לבוא ולהגיד שהוא שם את הכל מאחור, היתה לו תקופה של חוסר ריכוז וזה יכול לקרות. כולנו טועים, גם אם הוא טעה, מבחינתי שמתי סוף לסיפור הזה. זובאס היה ונשאר השוער הראשון של בני יהודה ועכשיו הוא צריך לחזור ולהפגין את היכולת שלו מהשנתיים האחרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי