רפואה: חושב שיש לנו קבוצה טובה, רוצים שהקהל ייהנה

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב מתכונן למחזור הראשון בליגת נגד הפועל חדרה (שבת 18:30, ספורט4) ודיבר על ההכנות לעונה ועל המטרות לאחר החזרה לליגת העל: "הקבוצה צריכה להיות מחויבת כמובן שרוצים לשחק אטרקטיבי והתקפי"

(גודל טקסט)
אחרי היעדרות של שנה, הפועל תל אביב תפתח בשבת את עונת 2018/19 בליגת העל במשחק חוץ נגד הפועל חדרה (18:30, שידור ישיר בספורט4), ומאמן הקבוצה קובי רפואה דיבר במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת המשחק: "משחקי ההכנה מאחורינו. עשינו גביע טוטו טוב עד הדרבי, ומתרכזים לקראת משחק הליגה הקרוב".


סגל הקבוצה: "הקבוצה סגורה ב-95 אחוזים. יכול להיות שנצרף עוד שחקן. זה הסגל שיש, הוא טוב ויש קבוצה טובה. ומחכים למשחק הראשון כמו שכולם מחכים. יש התרגשות ובזה אנחנו מתרכזים. הסגל של הפועל תל אביב טוב ואם יגיע שחקן הוא לא ישנה את הקבוצה. רוצים להתחזק בעוד שחקן במסגרת המגבלות אם נמצא יהיה טוב ואם לא, בסדר".

היריבה: "חושב שמצפה לנו משחק קשה, לא חושב שמישהו חושב אחרת. חדרה חוזרת אחרי המון שנים לליגת העל. הם רוצים לפתוח ברגל ימים וגם אנחנו. יהיה משחק קשה ואנחנו נערכים בהתאם. לא מסתכל מי פייבוריט. מצפה לנו משחק קשה והשחקנים יודעים את זה. נערכים למשחק הזה כדי לפתוח ברגל ימין את העונה. נערכים בהתאם למשחק הזה. לא היה פשוט, אני חושב שכל משחקי ההכנה היו טובים חוץ מהמחצית השנייה נגד מכבי תל אביב, אבל זה מאחורינו. הקהל מצפה למשחק הראשון וגם אנחנו ורוצים לפתוח ברגל ימין את העונה".


הפצועים: "לא חושב שניר לקס בספק. המצב של אחמד עאבד טוב ויהיה בסדר. יש לנו מחליפים ראויים אבל חושב שהם יהיו כשירים לשבת".



עאבד. יהיה כשיר לחדרה (דני מרון)


מצב הקבוצה: "מחפשים את האיזון של הקבוצה. זו תחילת העונה, לא שיחקנו משחק רשמי אחד בליגה ומחכים למשחק הראשון. יודע ובטוח שיש לנו קבוצה טובה".


האוהדים: "רוצים שהקהל ייהנה מהקבוצה שלו. הקבוצה צריכה להיות מחויבת כמובן שרוצים לשחק אטרקטיבי והתקפי כדי שהקהל ייהנה מהקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי