ניר קלינגר על אלי אלבז: "הרוויח את מקומו בהפועל חיפה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

החלוץ, שכבר הודח מהסגל והיה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, פתח בהרכב וכבש ב-0:5 הגדול על מכבי נתניה. המאמן: "אמרתי כבר שהדלת פתוחה עבור כולם". דראפיץ': "היינו בטוחים שאנחנו רצים לאליפות"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה סיפקההערב (שבת) את ניצחונה הגדול ביותר מאז שנת 2005 כשדרסה את מכבי נתניה 0:5 בסמי עופר ופתחה את ליגת העל בצורה מרשימה במיוחד. דור מלול, רסמוס סיוסטדט, אל אליבז, ונס זמיר (צמד ושני בישולים) כבשו לזכות מחזיקת הגביע.


ניר קלינגר המאושר סיכם: "הרגשתי שהשחקנים מחויבים במהלך השבוע, כולל אלה שקיבלנו רענן מוחי קל". המאמן התייחס לאלי אלבז, שכבר הודח מהסגל והערב שב להרכב ואף כבש: "אמרתי שהדלת פתוחה בפני כולם. אין לי חשבונות עם אף אחד. אני רוצה שכל אחד מהחשקנים שלנו יהיה מחויב וכך יהיה".


חיזוק: "אנחנו צריכים לצרף עוד חלוץ. אני לא הרווחתי היום את אלי אלבז, הוא זה שהרוויח בחזרה את המקום שלו. התוצאה שהשגנו היום לא מסנוורת אותי כי כבר בשבוע הבא יש לנו משחק קשה מאוד מול הפועל תל אביב ואנחנו נגיע מוכנים".


בצד השני, סלובודאן דראפיץ' ניסה להסביר את המפולת: "היינו בטוחים שאנחנו רצים לאליפות. במקום להתקדם, רק הלכנו אחורה. יכול להיות שלא הגענו מספיק מוכנים מבחינה מטלית. הפסדנו בקרב הערב, אבל המלחמה עדיין לפנינו. אנחנו צריכים לשכוח ממה שקרה ולהביט קדימה. נלמד מהטעויות ונתקן".




הוא וקבוצתו הלכו אחורה. דראפיץ' פעיל על הקווים בסמי עופר (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי