לירוי צעירי סיכם בבית"ר ירושלים, כ-7,500 אוהדים צפויים להגיע למושבה

לירוי צעירי
לירוי צעירי | לירון מולדובן

הקשר יחזור לקדנציה שנייה במועדון שמצפה לפתיחת עונה אופטימית נגד מכבי פ"ת(שני 20:30, ספורט1). בן חיים וטיירה צפויים לערוך הופעות בכורה בהרכב, גיא לוזון: "חייבים לצרף מגן שמאלי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
לירוי צעירי חוזר לבית"ר ירושלים. הקשר סיכם הבוקר (ראשון) את תנאיו בבירה לעונה אחת, מה שאומר שהוא יחזור לקדנציה שנייה במועדון אחרי שנתיים במכבי פתח תקווה.


בית"ר תפתח מחר (20:30, שידור ישיר בספורט1) את ליגת העל במשחק חוץ נגד מכבי פתח תקוה במושבה, אבל לפי קצב מכירת הכרטיסים לאוהדי הקבוצה מסתמן שהצבע הצהוב-שחור ישלוט באופן טוטאלי ביציעים ובית"ר תרגיש כמו במשחק ביתי. נכון להבוקר הבטיחו את מקומם כ-6,000 אלפים מאוהדי הקבוצה, ובשל קצב המכירה הגבוה נפתח יציע נוסף עבורם למכירה. במועדון העריכו שכ-7,500 אוהדים ימלאו בסופו של דבר את המושבה, דבר שנותן תמונת מצב מעודדת בכל הנוגע לחזרת הקהל הירושלמי ליציעים.


דוד קלטינס והרכש החדש, מאור בוזגלו, השתתפו היום בצילומי קליפ בשוק מחנה יהודה לקראת העונה החדשה והתקופה העומדת בפניהם תחת בעלותו של משה חוגג. בוזגלו דיבר לראשונה כשחקן בית"ר ואמר: "השחקנים יודעים לקראת מה אנחנו הולכים ומצפה לנו דרך ארוכה. הכי חשוב להיות בריא, זה קודם כל".


המאמן גיא לוזון דיבר בקצרה והתייחס לשינויים בסגל: "אנחנו בתקופה מאוד קצרה של כמה ימים של ביחד. עושים את המקסימום כדי להתחבר ולעשות את מה שטוב ביותר לכל שחקן. זה עניין של זמן, זה לא הוקוס פוקוס והכל בשנייה דופק וזורם. מגן שמאלי זה הכרחי סגל שלנו מבחינתי. אנחנו מחפשים. השוק כרגע לקראת סופו והשחקנים הטובים כבר לא בנמצא. נצטרך לחפש את הטוב ביותר בפרק הזמן הקצר שנשאר".



בוזגלו וקלטינס. תקופה חדשה עומדת בפתח (אודי ציטיאט)
בוזגלו וקלטינס. תקופה חדשה עומדת בפתח (אודי ציטיאט)


בבית"ר מעריכים שמסיבת העיתונאים של הבעלים החדש, בנוסף להחתמתם של טל בן חיים, אפונסו טיירה, ערן לוי ומאור בוזגלו, עוררה מחדש את העניין וההתלהבות בקרב האוהדים, כאשר הדבר בא לידי ביטוי גם בקצב מכירת המנויים שתגיע בקרוב לרף ה-5,000 מנויים שנתיים.


בחלק המקצועי, ואחרי שכל הסגל אושר בבקרת התקציבים, מסתמן שטל בן חיים ואפונסו טיירה יערכו הופעת בכורה בהרכב כאשר על פי האימון אמש תורגלו עידן ורד, יאקוב סילבסטר ואור אינברום בחלק הקדמי, אולם יתכן שהיום באימון המסכם יהיו שינויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי