שחקן בהפועל ת"א: "אין משבר, הלוואי שנשחק כבר מחר ונתקן"

עומר דמארי, אמיר עגייב
עומר דמארי, אמיר עגייב | אודי ציטיאט

בקבוצה של קובי רפואה לא ציפו לפתוח את העונה עם הפסד, אך אמרו: "נבנית כאן קבוצה שיודעת לשחק טוב, אין שום כדור שלג". רוג'ר ברנרדו צפוי לפתוח בהגנה, ינקו עלול לאבד את אפודת השוער הראשון

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ידעו כי להפסד 4:1 בדרבי למכבי תהיה השפעה על מחזור הפתיחה נגד הפועל חדרה. ההפסד 2:1 אתמול (שבת) זעזע את המועדון האדום, בעיקר לאחר שהמאמן קובי רפואה עשה הכנה מצוינת למשחק ודחק החוצה את החיבור להפסד בגביע הטוטו.

רפואה לא דיבר אתמול עם השחקנים והערב באימון במתחם חודורוב יהיה להם מה לשמוע ממנו בנושא מחויבות, שיקול דעת מקצועי ויכולת על המגרש שאתמול נותרה עדיין בליגה הלאומית. במחזור הקרוב תארח הפועל תל אביב את הפועל חיפה והיא מבקשת להגיע לראש השנה עם נקודות, לפני המשחק באצטדיון דוחא נגד בני סכנין. קובי רפואה אמר כי הוא לא לוקח ממש כלום מהמשחק נגד הפועל חדרה, בתקווה שהקבוצה עוד תתחזק עד סגירת חלון ההעברות בעוד כשלושה שבועות.

שחקן בקבוצה אמר: "אין כאן שום משבר מקצועי ואין כדור שלג אדום. הלוואי והמשחק הבא היה כבר מחר, כי השחקנים רוצים לתקן ומהר ולא משנה אם זה נגד הקבוצה שכבשה חמישה שערים נגד נתניה. הפועל תל אביב תצא מהר מההפסד לחדרה כי נבנית כאן קבוצה שיודעת לשחק כדורגל טוב, מול קהל תומך מספר אחת בארץ".

שחקני הפועל תל אביב לאחר ההפסד.
שחקני הפועל תל אביב לאחר ההפסד. "ההכנה למשחק היתה ברורה" (אודי ציטיאט)

הבעיות המקצועיות של שני המשחקים האחרונים התגלו לבעלים האחים ניסנוב. חולשה אולי זמנית של השוער אריק ינקו, עמדת המגן הימני בה משחק עידן כהן מצריכה ריענון לעומת הליגה הלאומית. נכון לעכשיו הבקשה המובילה של הצוות המקצועי, להחתים קשר יצירתי זר, לא יוצאת לפועל. בקבוצה התקשו להבין איך שחקני הפועל חדרה יצרו לעצמם, בעיקר במחצית השנייה, מצבי הבקעה רבים בקלות בלתי נסבלת. גורם בקבוצה סיפר: "ההכנה למשחק הייתה ברורה ומעבר לדברים של המאמן הם גם תורגלו, לא מובן איך כלום לא עבד עם דחיפה כל כך נהדרת של 5,000 אוהדים ביציעים".

בסביבת המועדון אמרו: "הפציעה של אוראל דגני שיבשה את המערך האחורי, בה דגני היה המנהיג. נקווה שתוך שבועיים הוא יוכל לחזור, ובכל מקרה צריכים רכש זר נוסף ואולי גם ישראלי. הצוות המקצועי והבעלים מודעים לצורך הזה ויהיה בקרוב שחקן חדש להרכב ולא לקצה הספסל כי עד למשחק נגד הפועל חיפה יש המון עבודה מקצועית".

האמירה אתמול של קובי רפואה כי השער השני שספגה קבוצתו אינו גול שמתאים לליגת העל מבהירה את החשיבה הכללית על משחק ההגנה והשוער אתמול. מהמשחק הקרוב ייעדר הבלם אדי גוטליב בשל כרטיס אדום שספג, ויש עליו כעס בשל החלטות שהוא מקבל אשר גוררות כרטיסים צהובים ואדומים שנגרמים מעצבנות רבה. ייתכן שכבר נגד הפועל חיפה ישחק הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו בעמדת הבלם, ולחלק ההתקפי ישוב מפציעה אחמד עאבד. בנושא השוער אריק ינקו יוחלט במהלך אימוני השבוע אם לתת לו להתאושש מהשערים שספג אתמול על ספסל המחליפים. הכוונה היא לתת לשוער רובי לבקוביץ' את המקום בין הקורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי