חמד: "מאושר מהשער הראשון שלי בק.פ.ר". מקלארן: "הבאנו חלוץ שיודע להבקיע"

תומר חמד
תומר חמד | האתר הרשמי

החלוץ הישראלי זכה לשבחים אחרי שכבש בהופעת הבכורה שלו בקבוצת הצ'מפיונשיפ ונתן לה ניצחון ראשון העונה, המאמן: "ברגע שהוא הגיע השחקנים התחילו להאמין בעצמם". מנג'ר וויגאן: "ההחלטה של השופט היתה שגויה"

(גודל טקסט)
ההשאלה של תומר חמד מקווינס פארק ריינג'רס היתה הבינגו של השבוע בשתי הליגות העליונות של אנגליה. חמד הגיע, כבש שער ניצחון והביא שלוש נקודות ראשונות העונה לק.פ.ר בניצחון 0:1 על וויגאן אתמול (ראשון) וקצת אוויר לנשימה למנג'ר סטיב מקלארן, שהכיסא שלו כבר התנדנד אחרי ארבעה מחזורים גרועים. לא פלא שהיועץ לשעבר של מכבי תל אביב שיבח בגדול את חמד בסיום המשחק.


חמד העלה פוסט ראשון באינסטגרם בחצות בו אמר שהוא מאושר מהשער הראשון שלו ומהעובדה שהקבוצה עשתה מאמץ גדול לנצח לראשונה העונה. האתר "לונדון ספורט" בחר בחמד לשחקן המצטיין בק.פ.ר עם ציון 8, אותו קיבל גם ב"סאנדיי מירור". בעיתון נכתב עליו: "כבש שער יפה וכל ההופעה שלו בכללי היתה מה שק.פ.ר היתה זקוקה לו מתחילת העונה. הוא הוביל מתחילת הדרך, התחבר לקבוצה ולחץ מצוין את וויגאן. התחלה מצוינת לחמד". גם שאר כלי התקשורת החמיאו לחמד. "סקיי ספורט" כתב שחמד היה הרוח החיה בק.פ.ר ושהוא הוריד את הלחץ ממקלארן עם שער הניצחון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When you know he's gonna score the winner. No words. Just scream! ⚽️ @tomerhemed @officialqpr

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on



 

Delighted with my first goal in a @officialqpr shirt! Great shift from the team to get the first win. Thanks to the fans for the warm welcome! ⚪️ #thanskgod

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on



מקלארן אמר על ההשאלות של חמד, וגם של החלוץ נאקי וולס הברמודי שהגיע מברנלי ושיחק לצידו בהתקפה: "הם עשו את כל ההבדל, אנחנו צריכים לבנות את הקבוצה סביבם. הם אפילו לא היו כשירים במאה אחוז בגלל שלא צברו דקות משחק בתקופה האחרונה ופשוט זרקנו אותם למים. לא היה לנו כסף לרכוש שחקנים והתפללנו שחלון ההעברות יסתיים וייפתח חלון ההשאלות, כי את אלה יכולנו להביא בהשאלות".


"ברגע שהם הגיעו יכולת לראות בחדר ההלבשה שהשחקנים מתחילים להאמין בעצמם יותר", הוסיף המאמן, "המשימה הראשונה היתה לשמור על רשת נקייה, אבל עכשיו אנחנו יודעים גם שיש לנו מי שיבקיע שערים. המנהל המקצועי ושחקן העבר לס פרדיננד עבד קשה להביא את השחקנים האלה. פרדיננד ושני הבעלים של הקבוצה עבדו קשה להביא את חמד והרכש השני. דפקנו בדלת של חמד ארבעה-חמישה שבועות כדי להבטיח שיבוא אלינו".


השער של חמד: "חמד הראה עד כמה חשוב להביא חלוץ שיודע להבקיע. מול בריסטול הפסדנו 3:0, אבל היו לנו המון הזדמנויות ולא היה מי שיכבוש. עכשיו יש לנו. השער הראשון תמיד חשוב. אני לא הולך עכשיו להינות, אבל אולי אשתה בקבוק יין ואלך לישון מוקדם כי בפעם הראשונה העונה אני יכול להרגיש קצת רגוע".


Steve McClaren hailed the impact of Tomer Hemed and Nahki Wells after the on-loan strikers helped QPR claim their first points of the season: https://t.co/ObjJyl43Yr

The look of a very, very happy man pic.twitter.com/FU3T2N3eov

— Sky Sports Football (@SkyFootball) 25 באוגוסט 2018


מנג'ר וויגאן, פול קוק, טען נגד השופט סטיב מרטין שלא היה צריך לאשר את השער מכיוון שהיתה עבירה על דאנקלי מקבוצתו של לינץ' לפני השער. "אם השופט היה מחליט נכון זה היה נגמר ב-0:0. השער שינה את כל הדינאמיקה של המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי