אז'ובל צפוי לחתום רשמית, תיערך פגישה עם פלקושצ'נקו

מקסים פלקושצ'נקו וניר קלינגר
מקסים פלקושצ'נקו וניר קלינגר | ערן לוף

החלוץ יצטרף לאימונים בהקדם וייתכן שישותף כבר נגד הפועל תל אביב במחזור הקרוב: "שחקן מגוון שיכול לשחק במספר עמדות". ראשי הקבוצה ייפגשו עם נציגיו של הקשר, שמעוניין בשדרוג שכרו תמורת חוזה ארוך טווח

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה לאחר שהגיעו לסיכום עם הפועל עכו על הצטרפותו של בן אז'ובל. החלוץ, שלאורך השבועות האחרונים הצהיר כי מעוניין להגיע לקבוצה של ניר קלינגר, חיכה לסיכום בין המועדונים ואתמול זה קרה כאשר סוכם כי אז'ובל יושאל עד לסיום העונה עם אופציה לרכישה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר לפני יותר מחודש ימים הבהיר קלינגר כי הוא מעוניין בחלוץ שיצטרף לאימוני חיפה ולא מן הנמנע שיהיה בסגל כבר במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב. "אז'ובל שחקן מגוון שיכול לשחק במספר עמדות וזה מה שרצו בצוות המקצועי", אמרו בחיפה.

בנוסף, במועדון רוצים להשאיר את כוכבי העונה האחרונה ובעיקר מעוניינים בקשר הצעיר מקסים פלקושצ'נקו. כידוע, לשחקן אומנם יש חוזה עד לסיום העונה הבאה, אבל הבעלים יואב כץ מעוניין להחתימו כבר עכשיו לחוזה חדש וארוך טווח. במהלך הקיץ הציע כץ מספר הצעות אבל השחקן סירב וכעת חוזרים הצדדים למשא ומתן. בסביבתו של הקשר הבהירו כי פלקושצ'נקו ירצה כבר עכשיו לקבל שדרוג משמעותי בשכרו, כמקובל לשחקן במעמדו ולאחד שהפך לשחקן הרכב קבוע בקבוצה. "מקסים הוכיח את עצמו גם בסיום העונה שעברה וגם בתחילת העונה הקרובה שהוא שחקן מאוד חשוב והוא צריך גם להשתכר בהתאם" אמרו מקורביו של השחקן.

פלקושצ'נקו.
פלקושצ'נקו. "הוכיח שהוא שחקן חשוב" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי