הפועל ב"ש תשאיל את אלקרינאווי, מ.ס אשדוד מעוניינת

עמראן אלקרינאווי
עמראן אלקרינאווי | מאור אלקסלסי

הקשר קיווה להישאר בסגל האלופה, אבל צפוי לעזוב פעם נוספת כשגם האפשרות להעבירו להפועל חדרה על הפרק. מאמצים להכשיר את לואי טאהא לקראת מכבי ת"א, אופטימיות באשר לצירוף אפשרי של נייג'ל האסלביינק

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

קול קורא לנדוד, לנדוד: עמראן אלקרינאווי יאלץ לדחות את חלומו להשתלב בהפועל באר שבע ויושאל לעונה נוספת, כנראה למועדון ספורט אשדוד שמגלה בו התעניינות. 

אלקרינאווי, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, סומן מזמן כאחד משחקני הדור הבא של הקבוצה הבוגרת מבירת הנגב. כשסיים גיל נוער הושאל לבני לוד, ובעונה שעברה שיחק בעכו ובבני סכנין. בין לבין הוארך חוזהו בבאר שבע, ובקיץ האחרון הצטרף לאימונים יחד עם שאר החוזרים מהשאלה, ביניהם וובה בראון ועמית ביטון שסייעו למבצע ההישרדות של אשדוד בליגת העל. בב"ש מספרים גם כי אם האופציה של אשדוד לא תצא אל הפועל, תיבחן האופציה להשאילו להפועל חדרה.

באשדוד גם העונה משחק עמית ביטון שהתחיל את ההכנות לעונה החדשה בטרנר ואף שותף במשחקה הביתי של האלופה מול פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות. ובכל זאת, כעבור מספר ימים חזר לעונת השאלה נוספת באשדוד, ובשבת סידר לה ניצחון דרמטי נגד בני יהודה. דן ביטון, אקס באר שבעי נוסף, נמכר לאשדוד בשנה שעברה במסגרת עסקת העברתו של חאתם אלחמיד לבאר שבע. 


עמית ביטון מנצח את המשחק לאשדוד. אלקרינאווי יצטרף? (לירון מולדובן)

ביום ראשון הקרוב תארח הפועל באר שבע את מכבי תל-אביב ולקראת המשחק יואצו המאמצים להכשיר את הבלם לואי טאהא שנעדר מהתיקו 1:1 בקריית שמונה, כשגם הבלם חאתם אלחמיד שהחמיץ את מחזור פתיחת העונה עשוי לשוב לסגל למה שניתן לכנות "משחק העונה הראשון".

במקביל הפועל באר שבע לא יורדת מנייג'ל האסילביינק ועד לסגירת חלון ההעברות תנסה לקדם עניינים מול עירוני קריית שמונה. על-פי מקורבים לצדדים, איזי שרצקי הגמיש מעט את עמדתו ועדכן את תג המחיר של היהלום ההולנדי. ייתכן שבעד 1.750 מליון יורו אפשר יהיה להשלים את המהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי