פציעתו של אמאדור לא חמורה, אך ייעדר נגד סארפסבורג וב"ש

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | דני מרון

הבלם שנפצע בניצחון 0:2 על מכבי חיפה עבר בדיקת MRI ששללה פריקה או שבר, אולם הוא יחמיץ את שני המשחקים החשובים בימים הקרובים. איביץ': "ראיקוביץ' הציל אותנו עם עצירות טובות, צריך להמשיך לעבוד ולתקן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אתמול את ניצחון הליגה ה-1000 שלה מאז עונת 1949/50, הראשונה לאחר קום המדינה, עם 0:2 על מכבי חיפה. סמוך לחצות יצא מהאצטדיון בנתניה הבלם ז'איר אמאדור אל אשתו וילדיו שהמתינו לו. אמאדור, שנפצע בכתף ימין והוחלף ע"י איתן טיבי, חש כאבים והיום (שני) עבר צילום MRI בבית החולים כדי לאבחן במדויק את מהות הפציעה.

לשמחתם של אנשי מכבי תל אביב, כך על פי מקורבים למועדון, הבלם המצטיין של הצהובים לא סובל מפגיעה חמורה, אולם הוא יחמיץ את משחק הגומלין בפלייאוף האירופי נגד סארפסבורג הנורבגית ביום חמישי וגם את המשחק בטרנר מול הפועל באר שבע ביום ראשון וישוב לכר הדשא לאחר פגרת הנבחרות.

אתמול המאמן ולאדן איביץ' ביצע שוב מהפכה גדולה בהרכב כששלח ליציע הכבוד את ארון שוינפלד, שחר פיבן, דן גלזר, מאור קנדיל ומתן חוזז, ועל ספסל המחליפים הושיב את עומר אצילי, וידאר קיארטנסון, דור מיכה, אלירן עטר איתן טיבי ורוסלן ברסקי.

גורם בסביבת המועדון אמר: "זה ניצחון חשוב שייתן את הפוש הנכון למשחק נגד סארפסבורג ביום חמישי. מכבי חיפה הגיע כדי להוציא תיקו וטוב שהם אומרים עכשיו שהמשחק הראשון וההפסד אינו אומר דבר כי אפשר לתקן במשחק הבא, ולא אנחנו הם אלו המשתמשים באמירה הזאת".

אמאדור. חשש שיחמיץ יותר ממשחק אחד (דני מרון)
אמאדור. ייעדר משני המשחקים הקרובים (דני מרון)

איביץ' אמר: "הבקענו לאחר כמה הזדמנויות, צריך להמשיך לעבוד הרבה ולתקן דברים כי חייבים ללמוד איך לנצח משחקים. יש לקבוצה לו"ז משחקים צפוף והשינויים הם כי כך אנחנו רוצים לעבוד כשמשחקים כל שלושה ימים וצריך לחשוב על פציעות, על עייפות ולתת הזדמנויות לשחק כי כולם ראויים להזדמנויות וצריך להילחם כדי לקבל מקום בהרכב".

כשנשאל על היכולת הלא טובה של פרדראג ראיקוביץ' בנורבגיה, השיב המאמן: "ראיקוביץ' הציל אותנו היום עם מספר עצירות טובות. כולם רוצים לשחק משחק מושלם, אם זה ראיקוביץ', אלי דסה ואחרים. טעויות זה חלק מהמשחק, זה קורה וצריך לתקן".

בסביבת המועדון טענו כי אם דור מיכה, אלירן עטר ועומר אצילי היו משחקים מפתיחת המשחק מכבי תל אביב הייתה כובשת שערים נוספים. איביץ' נשאל על המשחק בעוד שלושה ימים נגד סארפסבורג ועל השינויים הצפויים בהרכב. "המשחק יהיה מול סגנון שונה של יריבה, ויש שלושה ימים להתכונן בדרך הכי טובה. אני מאמין שיכולים לעשות זאת", השיב המאמן.

דור פרץ חוגג עם חבריו. הצטיין במשחק (דני מרון)
דור פרץ חוגג עם חבריו. הצטיין במשחק (דני מרון)

השחקן שקיבל מחמאות גדולות היה הקשר דור פרץ, שהצטיין במגרש ואף כבש שער מכדור קרן. שחקן בקבוצה סיפר כי קשה לזכור מהלך כדורגל בו כבשה הקבוצה גול מכדור קרן והביצוע המבריק של פרץ מראה כי עובדים על מצבים מהסוג הזה באימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי