בן הרוש: אני עומד על הרגליים ורועד מהתרגשות

עומרי בן הרוש לוקרן
עומרי בן הרוש לוקרן | לוקרן האתר הרשמי

המגן הישראלי התקשה לישון אחרי שער הניצחון הענק שכבש במדי לוקרן בדרבי מול בוורן: "אתם לא יכולים לתאר לעצמכם את ההרגשה שלי"

(גודל טקסט)
רבים סברו שגורלו של עמרי בן הרוש שעבר ממכבי חיפה ללוקרן יהיה כמו של אופיר דוידזאדה שעבר לגנט, לא שיחק כלל בשורותיה וחזר לישראל, אבל המגן הישראלי הדהים אתמול (שבת) בשער גולאסו שש דקות מהסיום שהביא ניצחון ענק וחשוב ללוקרן על ואסלנד-בוורן 0:1 וסייע לקבוצה לברוח קצת מהתחתית.


בבלגיה תיארו את השער הראשון של המגן השמאלי כשער גדול שהביא ניצחון צודק ללוקרן. בו הרוש התקשה לתאר את ההרגשה שלו בסיום:" אתם לא יכולים לתאר לעצמכם את ההרגשה שלי".


"אני עומד על הרגליים ורועד מהתרגשות. האוהדים לקחו אותי בידיים והרגשתי עד כמה הם מאושרים". הוא המשיך לתאר את ההרגשה: "זה היה משחק אינטנסיבי מאוד בו שלטנו ברובו וזה דבר חשוב מאוד שהשגנו ניצחון בכורה העונה. זה לא משנה מי כבש אני או אחרים העיקר שניצחנו ונמשיך בקו הזה בעתיד".


בבלגיה הגדירו את הניצחון "שלוש נקודות מוזהבות ללוקרן". העיתון "ניוסבלאדט" קבע שלוקרן היא מלכת ואסלנד (מזרח האיזור של הפלמים) אחרי הדרבי בין הקבוצות ובו הרוש כבש שער ענק. לוקרן פיטרה את המנהל הספורטיבי שלה וילי ריינדרס אחרי שבוע סוער בו גם פספסה ברגע האחרון החתמה של שחקן. 


 

GOOOOAAAAAL 84' [1-0] Wat een doelpunt van Omri Ben-Harush! #LokWbe#Derbyday

— Sporting Lokeren (@KSCLokeren) 1 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי