מכבי ת"א תתאושש? "הפסד בב"ש ישפיע על כל העונה"

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

אחרי שעפו מאירופה, שתי הקבוצות הבכירות של הכדורגל ישראלי ייפגשו ב-21:00 בטוטו טרנר, מאמן הצהובים לא תרגל הרכב, אבל נראה כי דור פרץ יפתח במרכז השדה ודור מיכה יירד לספסל. אופואדו ושכטר בחוד

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מבקשים למתוח קו על ההדחה מאירופה ולצאת לדרך חדשה כבר הערב (ראשון) באצטדיון טוטו טרנר, במשחק הליגה  נגד הפועל באר שבע. קולו של הבעלים מיץ' גולדהאר, לא נשמע עדיין, אבל במועדון יודעים היטב כי גרמו לו אכזבה גדולה. במועדון רוצים לתקן את הרושם, ושחקנים הזכירו באימונים בסוף השבוע את הניצחון בשלהי העונה על האלופה בטרנר, משער ניצחון של דור פרץ. בקבוצה נחושים לעשות הכול כדי לא לצאת לפגרת הנבחרת באכזבה, תוך שהם גוררים את הכישלון האירופי לליגת העל ולתוך חג ראש השנה.

המאמן ולאדן איביץ' ערך שיחה שיחה ארוכה מהרגיל עם שחקניו. הצוות המקצועי עושה מאמץ להרים את המורל, שמצידם נשמעים בטוחים ביכולתם לעשות את המעבר המתבקש בין המשחק נגד סרפסבורג למשחק מול ב"ש. "השחקנים יודעים כי ההדחה אינה סוף העולם, אבל ברור להם כי הכניסו את המועדון לחשיבה אחרת", אומר גורם בקבוצה. "האכזבה היא לא רק אמירה כי ההפסד ישפיע על ההתנהלות במועדון בהמשך, אלא על העונה כולה. הפסד בבאר שבע יוסיף רק לחץ והמשימה ברורה לצוות האימון ולשחקנים".

איביץ' לא תרגל באימון המסכם את ההרכב הפותח וערך אימון רגיל, כשהבלם, ג'איר אמאדור, הפצוע ערך אימוני ריצה סביב המגרש. החילופים האמורים להתבצע הם שובו של דור פרץ להרכב הפותח, לצד אבי ריקן או איל גולסה, או שניהם יחד. אם זה יקרה, דור מיכה יפתח על הספסל. הרכש הניגרי, צ'יקו אופואדו צפוי לעלות בהרכב הפותח, כשבעמדת החלוץ ישחק איתי שכטר.

אופואדו: " זה רגע מרגש עבורי להיות מעורב במשחק כזה. מכבי תל אביב רוצה להשיב לעצמה את תואר האליפות. יהיה משחק אינטנסיבי ודרבי ניגרי מול ג'ון אוגו, שידברו עליו במדינה שלנו. נרים ראש ונחזור לעצמנו".

אתמול צפו המנכ"ל בן מנספורד ויד ימינו, ברק יצחקי, במשחק בין הפועל רעננה לעירוני קריית שמונה. רעננה היא היריבה הבאה של מכבי תל אביב אחרי פגרת הנבחרת הלאומית. השניים עקבו אחרי בלם רעננה, בן והבה, שהיה לפני כשנה וחצי בתוכניות של ג'ורדי קרויף ועקבו אחר בלם קריית שמונה עידן נחמיאס.

ההרכב המשוער של מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (מאור קנדיל) איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, אבי ריקן (דן גלזר) איל גולסה (דור מיכה), צ'יקו אופואדו, איתי שכטר, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי