סאול גרסיה עשוי להגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

על פי דיווחים בספרד, המגן הספרדי ששיחק בעונה שעברה בנומנסיה מליגת המשנה הוא הרכש המועדף על לוזון. סילבסטר, כחילה וערן לוי תורגלו בהרכב לקראת חדרה

(גודל טקסט)
האם בית"ר ירושלים מצאה את המגן השמאלי אותו היא מחפשת? על פי פרסומים בספרד נראה שהקבוצה של גיא לוזון תתחזק בסאול גרסייה הספרדי שצפוי להגיע בימים הקרובים לישראל. 


גרסייה המשתייך לדפורטיבו לה קורוניה יהיה בנובמבר בן 24 ושיחק בעונה שעברה בנומנסיה מליגת המשנה. עוד קודם לכן הושאל לעונה אחת במאיורקה בה התקשה להשתלב, שיחק בג'ירונה, טנריפה וראסינג סנטאנדר. רזומה די ארוך לשחקן צעיר.


לגרסייה גם שער אחד אותו כבש לפני חמש שנים במשחק הליגה בין סנטאנדר לג'ירונה בספטמבר 2013.


הקבוצה תסגור את משחקי המחזור השני במפגש מול הפועל חדרה וגיא לוזון מתכנן לעשות שלושה שינויים מאותם 11 שפתחו בתבוסה למכבי פתח תקווה במחזור הפתיחה. 


יאקוב סילבסטר, ערן לוי וטל כחילה תורגלו בהרכב על חשבונם של אנתוני וארן, מיקי סירושטיין והמגן מתן פלג שנפצע במשחק שעבר. היעדרותו של פלג, תביא לשינוי נוסף, כאשר אריק סאבו צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני.


בית"ר תחסר שוב את הקשר דוד קלטינס וגם את צמד הזרים אנטואן קונטה וז'אורז'יניו שנמצאים בהליכי החלמה.

כפי שפורסם בספורט1 בסוף השבוע, נכון לשלב זה התקבלה החלטה שלא לשחרר את אריק סאבו ויאקוב סילבסטר, למרות התעניינות שהיתה לגביהם מכיוונה של האלופה הפועל באר שבע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי