גיא לוזון: אנחנו חייבים מגן שמאלי, וינסנט אניימה לא אופציה

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת המפגש מול הפועל חדרה מחר (20:30, חי בספורט1): "הם קבוצה יעילה מי שהקל ראש בהם - נענש". על בוזגלו: "אי אפשר לדבר על חזרה בקרוב"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, בראשות המאמן גיא לוזון, ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של הקבוצה מחר מול הפועל חדרה ( (20:30, שידור ישיר בספורטHD1 )במסגרת המחזור השני בליגת העל. הצהובים שחורים מגיעים למשחק אחרי התבוסה הצורמת 4:1 למכבי פתח תקווה במחזור הפתיחה במה שהיה משחק הליגה הראשון בעידן הבעלים החדש משה חוגג שצפה מהיציע.

ראשית, הגיב לוזון לפרסומים על הגעתו הצפויה לקבוצה של המגן הספרדי בן ה-23 סאול גרסיה, ששיחק בעונה שעברה בנומנסיה מליגת המשנה. המאמן פתח ואמר: "רק שחקן חותם ומוצג הוא שחקן שלנו באופן רשמי, כרגע, אין מה להודיע".

על התבוסה במחזור הקודם: "השחקנים טובים ומנוסים והביטחון שלהם לא נפגע מהפסד אחד. צריכים להישאר מאוזנים, אנחנו בטוחים ביכולות שלנו כדי לעשות את העבודה. הייתה אווירה מצמררת במושבה, השחקנים החזירו לאוהדים עד שריקת הסיום, יש ימים שהולכים יותר ויש פחות. אנחנו צריכים להחזיר בתוצאות. במחצית שנייה הגענו להרבה הזדמנויות לכבוש ולא ניצלנו זאת. אנחנו קבוצה חדשה לגמרי, אי אפשר לצפות שהשטף של קבוצה חדשה יהיה אותו דבר. הפסדנו הפסד צורב אך שיחקנו בהרבה דקות כדורגל טוב. עשינו טעויות של ריכוז ונענשנו במתפרצות. מבחינה התקפית, יצרנו עוד מצבים כדי לכבוש".


אוהדי בית"ר מודים לשחקנים. בקבוצה מצפים לדחיפה גם מחר (עדי אבישי)

על היריבה: "הפועל חדרה זה לא שם נוצץ, אך היא קבוצה מאוד יעילה ועלינו לבוא צנועים כדי לנצח. ראינו כבר שמי שהקל ראש בחדרה נענש. נצטרך לשפר את שני האספקטים של המשחק, גם את הריכוז בהגנה וגם לכבוש בדקות הטובות שלנו. עד כה השנה הגיעו  400-500 אוהדים למשחקים בטדי, אנחנו שמחים להגיע עם הרכב טוב יותר ומצפים לדחיפה של הקהל. הציפיות שלנו הן לנצח את המשחק".

השינויים לקראת ההמשך: "אני שואף שנהיה קבוצה דומיננטית ושנשפיע על המשחק. אנחנו צריכים לכבוש בדקות הטובות שלנו, לנצל את ההזדמנויות ולהיות דרוכים בכל שלבי המשחק. לא אצא בהצהרות על חיזוק אך אנחנו חייבים מגן שמאלי. כרגע אנו עושים אילתורים בחלק האחורי כיוון שאין לנו מגן שמאלי טבעי, אך אני סומך על כל מי שנמצא בקבוצה. צריכים להיות שקולים וסבלניים בעניין הזה".

בנוגע לעמדת השוער: "אניימה הוא לא אופציה להגיע לבית"ר, איתמר ניצן הוא השוער הראשון שלנו".


אניימה. לוזון פסל את הגעתו לבירה (gettyimages)

מצבו הרפואי של מאוד בוזגלו: "מאור עדיין לא מתאמן עם הקבוצה, אי אפשר יהיה לדבר על חזרה בתקופה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי