צפו בתקציר: מכבי פתח תקווה ובני יהודה נפרדו ב-2:2 במושבה

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

דרמה במושבה: ג'אן השווה בפנדל בדקה ה-88 ומנע מבוכה מהמארחת אחרי מהפך זמני משערים של בניון (54) שגם בישל לסולומון (65). קונסטנטין כבש ראשון (7) לכתומים ששלטו בתחילת המשחק. הקהל קרא לאבוקסיס להתפטר

(גודל טקסט)

בני יהודה ומכבי פתח תקווה נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 2:2 דרמטי באצטדיון לעיני 1200 צופים באיצטדיון המושבה, במסגרת המחזור השני בליגת העל. הכתומים שלטו בתחילת המשחק והיו יכולים להביס אך לא ניצלו את ההזדמנויות ושילמו על כך, כשהקהל קרא למאמן יוסי אבוקסיס להתפטר.

הכתומים שהגיעו אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד במחזור הפתיחה  פתחו כאמור טוב יותר ושלטו במשחק באופן חדדי צדדי. כבר בדקה השביעית עלו ליתרון. זה התחיל מהדיפה של צחי גיגי לבעיטה של ירדן שועה, הכדור חזר לשחקני המארחת והגיע לשי קונסטנטין שכבש את ה-0:1. בני יהודה המשיכה לשלוט לאורך כל המחצית הראשונה, אך למרות הזדמנויות של מאוויס צ'יבוטה ושועה והתוצאה נשמרה עד הירידה להפסקה.

נראה שהמומנטום נמשך גם בתחילת המחצית השנייה, אך בדקה ה-54 הגיע השיוויון כשגיגי הדף בעיטות של גידי קאניוק ומנור סולומון, ויוסי בניון היה שם כדי לשלוח את הריבאונד לרשת. שחקניו של אלישע לוי לא ויתרו ועוד התקפה קבוצתית שלהם בדקה ה-65 הסתיימה במסירת עומק של קאניוק לבניון, שמצד ימין של הרחבה שלח כדור רוחב מצוין לסולומון, שכבש בקלילות את המהפך וה-1:2 לשמחתו של אבי לוזון שצפה מהיציע. בני יהודה ניסתה לחזור וזה קרה בדקה ה-88 כשעודד אלקיים דחף שחקן כתוב ברחבה, ודור ג'אן השווה מהנקודה הלבנה ל-2:2, שנשמר עד הסיום.


סולומון ובניון. החזירו את פ"ת למשחק (עדי אבישי)

הרכבים:
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, בן תורג'מן, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, גל שיש, איתי טאקו , רומאריו פירס, גידי קאניוק , מנור סולומון, יוסי בניון , לידור כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי