ערן זהבי התנצל: "יש עכשיו קפטן אחר וזה טוב, אוכל לעזור מהצד"

ערן זהבי בנבחרת ישראל
ערן זהבי בנבחרת ישראל | עדי אבישי

החלוץ שב לסגל לקראת משחק ליגת האומות מול אלבניה ומשחק הידידות בצפון אירלנד: "הנבחרת היא לא מקום לסגירת חשבונות. כילד הרצוג שבר לי את הלב". תורג'מן: "שמחים שחזר, הנושא לעוס". הרוש הפצוע לא התאמן

(גודל טקסט)

לפני שנה ויום השליך ערן זהבי את סרט הקפטן במהלך הפסד הנבחרת ב"סמי עופר" למקדוניה, החמיץ מאז שלושה משחקי מוקדמות מונדיאל ומפגש אחד ידידותי, אבל הערב (שני) הוא התייצב לאימון הנבחרת בעידן החדש של וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג וכמובן נכלל בסגל ועשוי גם לפתוח במשחק ליגת האומות הראשון מול אלבניה בעוד ארבעה ימים ולאחר מכן ייטול חלק גם במשחק הידידות בבלפסט מול צפון אירלנד (11.9).

עוד לפני שעלה בחזרה לכר הדשא לאימון, כוכב גוואנגז'ו RF התייצב מול המצלמות והתנצל על אותה תקרית בחיפה לפני שנה: "בפעם האחרונה שראיינתם אותי זה לא הסתיים הכי טוב. זה היה אחרי המקרה, אבל אנחנו פה לדרך חדשה ובעידן חדש עם צוות חדש והתנהלות חדשה. כולנו באנו כדי לעשות את המיטב עבור הנבחרת וזה צריך להיות העיקר".


כיצד הוא מסביר את המקרה:
"שמעו על זה הרבה פעמים. מי שרצה לשמוע התנהלות הבין את זה. אין לי אגו בשביל להתנצל על מה שהיה, התנצלתי על זה גם אחרי המשחק, אבל לא כלפי כולם. ברור שאני מתנצל ואני מצפה לעתיד הרבה יותר טוב. לא חושב שזה היה הערב שצריך לסיים את דרכי בנבחרת, אלו היו 24 שעות מטורפות שעברו עליי הרבה דברים באותה נקודת זמן וחשבתי שאני צריך לזוז הצדה. זה עשה טוב גם לי וגם לנבחרת. מקווה שבהמשך הכל יהיה ברור טוב".

מה החזיר אותו לנבחרת: "כשהייתה שיחה עם מנהל הנבחרת אז הבנתי את הרצון שאחזור וההחלטה מבחינתי הייתה קלה – מיד אמרתי כן ודיברנו על מה צריך לעשות כדי שזה יקרה. אני יכול לתרום לנבחרת והיא יכולה לתרום לי, צריך להסתכל קדימה ומה שהיה נגמר. מצאנו ביחד את הדרך שאחזור לנבחרת".


ערן זהבי. שוב על כר הדשא עם נבחרת ישראל (עדי אבישי)

מסר לשורקי הבוז במשחק מול מקדוניה: "למדתי מזה שלא יצליחו יותר להוציא אותי מאיזון. קיבלנו סטירה אז ואני נפגעתי הכי הרבה מאקט שאני עצמי עשיתי. זו הייתה מראה לכדורגל הישראלי שכולנו צריכים לשנות משהו, לא רק אני. זה לא דבר שצריך לקרות לאף שחקן ובטח שלא בנבחרת. כולנו רוצים להצליח ולספק תוצאות וזה לא הזמן לסגור חשבונות, זה קרה גם ליוסי (בניון, א.ג) ואם אני לא טועה לאלירן עטר. נבחרת ישראל היא לא מקום לסגירת חשבונות אישיים. אני מאוד מקווה שזה לא יקרה שוב ואם זה יקרה אני לא אגיב כפי שהגבתי".


אם הוא ישוב להיות קפטן:
"כרגע לא. זה היה כבוד גדול עבורי, אבל יש קפטן אחר ואני אתמוך בו בכל מה שצריך. אני חושב שזה טוב שלא אהיה הקפטן, אוכל לעזור מהצד".

על אנדי הרצוג: "כילד הוא שבר לי את הלב, החלום היה לראות את הנבחרת בטורניר גדול, אבל מה שהיה שחקן כל כך גדול בנבחרות ובקבוצות יכול לתרום לנו הרבה ואנחנו פה כדי לעזור אחד לשני ואני מאחל לו בהצלחה".


"כילד הוא שבר לי את הלב". ערן זהבי על מאמנו החדש, אנדי הרצוג (עדי אבישי)

באימון הנבחרת לא נטל חלק אריאל הרוש שנפגע במשחקה של הפועל ב"ש מול מכבי תל אביב ונראה שביממה הקרובה תתקבל החלטה בנוגע לשיתופו בשני המשחקים הבאים. עוד קודם לכן דיבר גם אלון תורג'מן שסיפר: "אני סובל מסיבוב קל בקרסול, היום קיבלתי זריקה ואעשה את כל המאמצים כדי לשחק. התקדמתי במעבר לאוסטריה ואני שמח להיות בנבחרת, זה חלום של כל ילד ואני מגיע כדל לעזור ולעשות כל מה שאני יכול. יש לנו משימה חשובה, ולמרות שיש זמן קצת יש כאן צוות עם אנרגיות חדשות ודברים חודשים ונעשה את הכל כדי להשיג את המטרה".

חלוץ אוסטריה וינה גם נשאל על החזרת ערן זהבי לסגל והקרב על חולצת ההרכב: "עניין זהבי לעוס יותר מדי. אני וכל השחקנים שמחים שהוא כאן כי הוא חשוב לנבחרת. אנחנו כאן בשביל אותה מטרה, בשביל הנבחרת, ומי שיגיע לו ישחק וייתן את הכל בשביל שהנבחרת תצליח".


אימון הערב תחת עיניו הבוחנות של הרצוג וצוותו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי