חוגג: "בית"ר ירושלים רוצה להגיע לאירופה, בסוף נצליח"

משה חוגג עם אלי אוחנה
משה חוגג עם אלי אוחנה | דני מרון

למרות שהקבוצה הפסידה בשני מחזורי הפתיחה, הבעלים שמר על אופטימיות בטקס לכבוד לראש השנה: "אנחנו המועדון הגדול בארץ, השינוי לא יקרה ביום. חווינו חודש מטלטל". אלי אוחנה: "לא נעים להיות עם אפס נקודות"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) טקס הרמת כוסית לכבוד חג ראש השנה, יממה בלבד לאחר שנכנעה 1:0 לעולה החדשה הפועל חדרה ובכך שקעה למקום האחרון בליגת העל לאחר שני מחזורי הפתיחה.

הבעלים משה חוגג שמר על קו אופטימי ואמר גם היום בטקס: "חווינו חודש מטלטל עם העברת הקבוצה. כשאתה עושה דברים בצורה נכונה בסוף זה מצליח, אין סיכוי שלא. גם מסי הגדול לא כל בעיטה כובש שער. יש לנו מספיק שחקנים טובים ועוד נתחזק. אחרי שני הפסדים להגיד אירופה זה מצחיק, אבל זה לא. בית"ר זה מועדון ענק, הכי גדול בארץ. אנחנו עובדים מסודר ונקי, יש עוד המון עבודה לעשות. גם התיקון והיציאה לדרך חדשה לא תתחיל ביום.

"מלחמת וייטנאם היא מלחמה שמעוררת בי המוI השראה", המשיך חוגג בנאומו, "אין שום שאלה שצבא ארה"ב היה חזק יותר, אבל בכל זאת וייטנאם ניצחה בגלל הרוח והמלחמה על הבית. הרוח יותר חזקה מהכל. חייבים להנחיל רוח במועדון הזה והדברים יסתדרו. כדורגל צריך להיות חוויה תרבותית וזו אחת המטרות שלנו שמשפחות יודעות שהן יכולות לחזור לטדי. יש כמות אנשים גדולה שרוצה לעזור, אז אני מאוד אופטימי לגבי העתיד. המהלכים של ראש העיר לעזור לי בשעות לא שעות נותנים לי הרבה כוח".


משה חוגג. דואג לשדר מסרים חיוביים (דני מרון)

היו"ר אלי אוחנה הודה לראש העיר שנכח גם הוא בטקס הרמת הכוסית: "תודה לניר ברקת על כל התמיכה לאורך כל הזמן. ברקת תמיד היה שם בשביל לתמוך ולעזור ומגיעה לך תודה ענקית. מאחל לכולם שנה טובה. ברור שהיינו רוצים שהברכות יהיו עם כמה נקודות בקופה, זה לא נעים להיות עם אפס נקודות ולהפסיד בבית. יש לנו פגרה, נתארגן ונביא בהמשך תוצאות טובות. יאללה בית"ר".

ניר ברקת הוסיף: "סמל של בית"ר הוא סמל נרדף לירושלים. ברוך הבא למועדון, משה חוגג, מאוד התרשמתי. נכנסת עם המון שכל ישר והרבה אהבה וכולם יודעים שזה לא מובן מאליו. אוחנה, גיא והשחקנים יעשו את השינויים שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי