גורש עשוי לעבור לבית"ר תמורת ניצן, ברדה שוחרר מבית החולים

דודו גורש
דודו גורש | דני מרון

בירושלים מעוניינים לחזק את עמדת השוער ונבחנת האפשרות לבצע טרייד עם האלופה, במסגרתו השוער בן ה-38, שמשמש כמחליף בהפועל ב"ש, יזכה להיות השוער הראשון. גם שיימן מבוקש על ידי חוגג. עוזר המאמן שב לביתו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מחפשת שוער עם ניסיון והערב (שלישי) נודע כי היא מנסה לצרף לשורותיה את דודו גורש, שוער המשנה של הפועל באר שבע.

בבית"ר מקווים שיצליחו לקדם את המהלך על רקע רצונו של השוער הנושק ל-40 לשמש שוער ראשון. גורש צפה מן הצד בסאגת השוערים של קבוצתו והוחזר לעמדת השוער הראשון לאחר עזיבתו של גיא חיימוב ותצוגת הנפל של השוער היווני יאניס אנסטיס בתבוסה 5:0 לדינמו זאגרב. בצמד המשחקים הבאים במוקדמות הליגה האירופית, מול אפואל ניקוסיה, גורש קיבל את הכפפות, אבל נאלץ לפנות את מקומו לאריאל הרוש, כשזה הוחתם במקום חיימוב.

חוזהו של גורש בטרנר יסתיים בסוף העונה ועתה נבחנת האפשרות שיגיע לבית וגן כשוער ראשון. במקרה שכזה, איתמר ניצן, שכבר היה על הכוונת של ברק בכר בעבר, יעשה את הדרך ההפוכה וישמש כמחליפו של הרוש בבירת הנגב. אם המהלך לא ייצא אל הפועל, לא מן הנמנע שבבירה יצרפו שוער זר שיתחרה עם ניצן.


ניצן. מעבר לבירת הנגב על הפרק (דני מרון)

הלחץ בבית"ר וניסיונותיה הנואשים להתאושש מפתיחת העונה האיומה שלה מורגשים בבירת הנגב. מלבד המהלכים לצירופו של גורש, התקבלו בטרנר איתותים בנוגע להתעניינותה של נועלת הטבלה בשמואל שיימן, מגינה השמאלי של האלופה שהצטרף אליה בקיץ האחרון. שיימן נתן אשתקד עונה גדולה בהפועל חיפה שאיתה זכה בגביע וחולם על תארים בבירת הנגב, ולא ברור כיצד חוסר הוודאות בבית"ר משתלב עם חלומותיו המקצועיים.

אם וכאשר יבשיל המהלך, ייתכן שבאר שבע תבחן את האפשרות להחזיר הביתה את אופיר דוידזאדה שחזר לגנט בתום עונת השאלה במכבי תל-אביב. גם כאן הדברים מורכבים לנוכח העובדה ששני הצדדים סיימו לאחרונה את שלב ההוכחות והסיכומים בתביעה הכספית שבאר שבע הגישה נגד שחקנה לשעבר.

ובמעבר חד: אליניב ברדה שוחרר מבית החולים סורוקה שם היה מאושפז מיום שני שעבר, לאחר שהתלונן על חולשה וסחרחורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי