שיימן חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים, גורש סיכם לעונה

שמואל שיימן
שמואל שיימן | אודי ציטיאט

מגן הפועל באר שבע עבר לבירה אחרי שעסקת סאול גרסיה מלה קורוניה נפלה, שוער המשנה של האלופה צפוי להצטרף אליו כשבחוזהו תהיה אופציה לעונה נוספת. קרלוס קוויאר נפרד רשמית: "לא מתחרט לרגע שהגעתי לקבוצה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה לשנות את פניה. לאחר ההפסד להפועל חדרה, שהיה הפסד שני מתוך שני מחזורים, הבעלים החדש משה חוגג ממשיך להשקיע בחיזוק הקבוצה והיום (רביעי) הצטרף רשמית למועדון מגנה השמאלי של הפועל באר שבע, שמואל שיימן, שעזב את בירת הנגב אחרי פחות משלושה חודשים ללא תמורה וחתם לשנתיים בשכר זהה לזה שאמור היה להרוויח בדרום. שחקן נוסף שצפוי להצטרף אליו הוא שוער המשנה של האלופה דודו גורש, שסיכם לשנה עם אופציה לעונה נוספת.



הבוקר נודע סופית שהמגן הספרדי סאול גרסיה מלה קורוניה לא יגיע בשל בעיות בהשגת השחרור, על אף שכבר סיכם עקרונית את תנאיו, מה שהאיץ את המגעים מול הפועל באר שבע לצירופו של שיימן, שקיבל את ברכת הדרך מהאלופה וסיכם מוקדם יותר את תנאיו, חודשים ספורים לאחר שעבר מהפועל חיפה. איתו כאמור יגיע מבירת הנגב גם גורש בן ה-38, שהפך למחליפו של אריאל הרוש בנגב ומעדיף לשוב ולשמש כשוער ראשון. הוא אמור לתפוס את מקומו של איתמר ניצן.



עוד בבית"ר ירושלים, הבלם קרלוס קוויאר, שקיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה כבר לפני כשבועיים, הגיע היום לסיכום סופי על תנאי עזיבתו וסיים את חלקו במועדון. הספרדי צפוי לעבור בקרוב לבני יהודה ולחזק את החוליה האחורית בקבוצתו של יוסי אבוקסיס.



קרלוס קוויאר נפרד מבית"ר ירושלים (אודי ציטיאט)


קוויאר הגיע לאימון הבוקר של בית"ר ונפרד משחקני הקבוצה. חלק מהשחקנים שנקשרו מאוד אל הבלם הספרדי, סיפרו בהתרגשות כי הם מצטערים על עזיבתו והיה אפשר היה לראות איך הוא נקשר לעיר למועדון עצמו, למרות פרק הזמן הקצר יחסית שהוא היה חתום בקבוצה. קוויאר חיבק את השחקנים לפני יציאתו ואיחל לכולם בהצלחה בהמשך העונה. עזיבתו של קוויאר והעובדה שהמגן הספרדי לא יגיע בסופו של דבר, מפנה לראשי הקבוצה משבצת של זר וכעת נשקלת האפשרות לצרף שחקן התקפה.



קוויאר פרסם לאחר מכן הודעת פרידה וכתב: "רק לפני חודשיים וחצי התחלתי את המסע שלי בבית"ר ירושלים, אתגר חדש בקריירה במועדון עם היסטוריה עשירה ועיר יוצאת מן הכלל. למרות זאת, היום אני נאלץ להודיע על עזיבה ואומר להתראות. על אף הקשיים במהלך התקופה, אני רוצה לזכור את הדברים הטובים – שיחקתי בליגה האירופית והייתי בחדר הלבשה נהדר. אני רוצה להודות לחברים לקבוצה על שהרגשתי בזכותם מוערך מהיום הראשון ועד האחרון ולאוהדים שתמיד תמכו בי. בזכות ההיסטוריה של המועדון והאוהדים, אני משוכנע שבית"ר תחזור להוביל. אני לא יודע מה צופן העתיד, אבל אני בטוח שיהיו אפשרויות רבות. אני מבטיח לכם שאני לא מתחרט על כך שלבשתי את מדי בית"ר ירושלים".

Today I end my stage at @fcbeitar. I'm sure the future will bring an opportunity for me to keep on enjoying football. Thank you teammates and fans for all your support. pic.twitter.com/CpR41t40Di

— Carlos Cuellar (@Cuellar24) September 5, 2018

בנושא אחר, בית"ר ירושלים מעוניינת לראות כמות גבוהה יותר של צופים במשחקיה הביתיים, ולכן קיבלה החלטה להוזיל את מחירי המנויים ל-750 שקלים באופן זמני עד המשחק נגד בני סכנין בתאריך ה-24.9.18.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי