סוכנו של שיימן: "הבנו את הרמזים מב"ש שהוא לא רצוי"

שמואל שיימן
שמואל שיימן | אריאל שלום

המגן שעבר לבית"ר ירושלים לאחר חודשים ספורים בלבד בשורות האלופה לא נפגע בשכרו, שחר גרינברג סיפר: "צריך לשאול אותם למה זה קרה, רק בקיץ הוא חתם לשנתיים". דודו גורש ממתין לאישור קבוצתו לחתום רשמית

(גודל טקסט)

המגן שמואל שיימן, שחתם אמש (רביעי) לשנתיים בבית"ר ירושלים באמצעות סוכנו שחר גרינברג, הפך לשחקן החיזוק החמישי שמגיע מאז רכש הבעלים משה חוגג את המועדון. שיימן ירוויח כ-180 אלף יורו, זהה לשכרו בהפועל באר שבע ממנה הגיע וכעת הוא צפוי להיות המגן השמאלי הפותח בבירה.

"האמת היא שדי הופתענו לשמוע מבאר שבע על כך ששמואל רשאי לחפש לעצמו קבוצה", סיפר סוכנו של השחקן לספורט1. "רק בקיץ הוא חתם לשנתיים והפך העונה לשחקן נבחרת. אז כשבאים ואומרים לך שאתה יכול לחפש קבוצה, אתה מבין את הרמזים בעצמך ומבין שלא ממש רוצים אותך במועדון. למה? את זה כבר צריך לשאול את אנשי באר שבע. הבחירה בבית"ר ירושלים הייתה מאוד קלה עבורנו ומהרגע הראשון הבהירו לנו כמה הם רוצים את השחקן, כך שהכל נסגר במהירות ובצורה חלקה", הוסיף גרינברג.

כעת ממתינים בבית"ר לסגור סופית גם את החוזה של השוער דודו גורש, שסיכם את תנאיו לעונה אחת ומחכה לאישורה הסופי של הפועל באר שבע כדי לחתום בבית וגן. גם בסביבתו של השוער מספרים כי הבחירה בבית"ר הייתה קלה מאוד עבורו. גורם המקורב לשוער סיפר לספורט1: "ברגע שבאר שבע הודחה מאירופה, היה לדודו ברור שהוא יראה פחות דקות ויקבל פחות הזדמנויות. עכשיו הוא ישחק כשוער ראשון באחד המועדונים הכי גדולים בארץ וזו הזדמנות מצוינת עבורו להחיות את הקריירה, אחרי ששיחק פחות בעונה שעברה ואמור היה לשחק פחות גם בעונה הנוכחית".


דודו גורש. חוזר להיות שוער ראשון בליגת העל בגיל 38 (אודי ציטיאט)

בבית"ר הביעו שביעות רצון גדולה מצירופם של גורש ושיימן, בעיקר לאור העובדה שהקבוצה יצאה לפגרה עם שני הפסדים ואפס נקודות. "בניגוד למה שהיה כאן בעונה שעברה ובמיוחד לאורך הקיץ, כששחקנים רק חיפשו לברוח מכאן, בית"ר ירושלים חזרה להיות שוב קבוצה ששחקנים רוצים לשחק בה", סיפר גורם במועדון. "אין לנו ספק שהקבוצה תתחבר ותשתפר ואחרי הפגרה נראה בית"ר שונה לגמרי ממה שראינו עד עכשיו".

כפי שפורסם אמש בספורט1, הבלם קרלוס קוויאר, הגיע להסדר עם ראשי המועדון וסיים את חלקו בקבוצה. עזיבתו של קוויאר וכן העובדה שהגעתו של המגן הספרדי סאול גרסיה ירדה מן הפרק, מאפשרת כעת לצוות המקצועי לצרף שחקן זר נוסף לקבוצה וכעת מחפשים בבית"ר, בין השאר, קיצוני מהיר, ימני או שמאלי, לחיזוק ההתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי