החתמתו של נייג'ל האסלביינק בהפועל באר שבע מתעכבת

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

לאחר שכל פרטי העסקה מול קריית שמונה כבר סוכמו, הבדיקות של ההולנדי היו גבוליות. בשורות האלופה לא מוכנים להסתכן והשחקן יעבור בדיקות נוספות. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אלקרינאווי הושאל ל-מ.ס אשדוד

(גודל טקסט)

לשימת לב אוהדי הפועל באר שבע: תוצאות הבדיקות הרפואיות שעבר היום (חמישי) נייג'ל האסלביינק היו כנראה גבוליות, והוא יידרש לעבור בדיקות נוספות. לנוכח ההתפתחויות מתעכבת החתמתו של החלוץ ההולנדי שכבר סיכם את תנאיו הכספיים.


על-פי גורמים בסביבת המועדון, אחת הבדיקות שנעשות בדרך כלל כדי לשלול הפתעות היא אקו לב במאמץ. הבדיקה הזאת מאפשרת מיפוי של הלב והיא חשובה ביותר לקביעת מצב בריאותו של הספורטאי הנבדק.


בבירת הנגב לא מוכנים לקחת סיכונים מיותרים בנושאים של בריאות שחקנים. עוזר המאמן, אליניב ברדה, עבר לפני 10 חודשים החייאה בעקבות דום לב וחייו ניצלו הודות לתושיית הצוותים הרפואיים שטיפלו בו. שלשום שוחרר ברדה מבית החולים סורוקה שם היה מאושפז במשך שישה ימים בעקבות תלונות על חולשה וסחרחורות. המקרה הטראומטי ביותר התרחש לפני כ-11 שנים.  חלוצה הזמבזי של הקבוצה לשעבר, צ'סוואה אינספוואה, התמוטט לפני 11 שנים במהלך משחק אימון ולבו נדם על המגרש.



בבאר שבע לא מוכנים לקחת סיכונים. האסלביינק (ערן לוף)


כזכור, מוקדם יותר פרסמנו שהפועל באר שבע על סף רכישת הכוכב ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שיגיע מקריית שמונה תמורת כ-1.7 מיליון יורו. החלוץ בן ה-27 הגיע הבוקר לצורך השלמת הבדיקות רפואיות, יממה אחרי שנציגיו סיכמו את כל תנאיו בשורות האלופה, אך כעת הוא יעבור כאמור בדיקות נוספות.



החלוץ ההולנדי סגר לשלוש עונות ושכרו  אמור לנוע בין 400-350 אלף יורו לעונה. על-פי המתווה, קריית שמונה תקבל מחצית משווי כרטיסו והשאר יתחלק בין השחקן ובין סוכניו. כידוע האסלביינק, יליד אמסטרדם שהחל את הקריירה המקצוענית בפ.ס.וו איינדהובן, הגיע בעונה שעברה לקריית שמונה אחרי כשנתיים בקבוצת אקסלסיור ההולנדית, בעברו שיחק גם ביוון ובסקוטלנד. במהרה הוא הפך לאחד הזרים הטובים בליגת העל ואת העונה שעברה סיים עם שישה שערים, גם העונה כבר מצא את הרשת כשהכניע את הפועל ב"ש במחזור הפתיחה וגזל ממנה שתי נקודות. כשנשאל בעלי עירוני קריית שמונה איזי שרצקי על העסקה הצפויה הוא השיב בשיחה עם ספורט1: "גם ככה אני בתחתית אחרי שני משחקים, אז לפחות לא אפסיד עליו כסף".


מי שנפרד היום רשמית מהפועל באר שבע לפחות לעונה הקרובה הוא עמראן אלקרינאווי, הקשר בן ה-22 שהצטרף למ.ס אשדוד בהשאלה עם אופציית רכישה כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי