שהר נפגש עם ברקת: "מעולם לא ביקשתי לעזוב את ב"ש"

ברק בכר, בן שהר
ברק בכר, בן שהר | אודי ציטיאט

הרעיון לכרוך את עתידו של החלוץ עם עתידה של בית"ר ירושלים נדחה על-ידי מלך שערי האלופה על הסף בפגישה בינו לבין הבעלים. "יש לי חוזה במועדון ורק אני או הסוכן שלי רשאים לדבר בשמי ולהעביר מסרים"

(גודל טקסט)
בן שהר נפגש היום (חמישי) עם אלונה ברקת בעקבות גל הפרסומים שבהם שורבב שמו לקבוצות אחרות. הרעיון לכרוך את עתידו עם עתידה של בית"ר ירושלים נדחה על-ידי מלך שערי האלופה על הסף.


שהר הבהיר בפגישה כי רק הוא יקבע היכן ישחק, וחזר על עמדתו שבכוונתו לכבד את חוזהו בהפועל באר שבע. הוא חתום לעוד חמש שנים, ושכרו השנתי מוערך ב-450 אלף יורו, מה שמעמיד אותו כרגע בראש טבלת המשתכרים בקבוצה. 

לאחר אותה פגישה, שהר פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו: "בשבועות האחרונים השם שלי עלה בכל מיני פרסומים. חשוב לי להבהיר שמעולם לא ביקשתי לעזוב את המועדון, הצלחתי היא הצלחתם. אין לי אחריות על פרסום כזה או אחר ואני מחויב למועדון בו לקחתי 3 אליפויות ברצף והייתי חלק בלתי נפרד מהצלחתו".


החלוץ הוסיף: "אני מכבד את המקום בו אני נמצא וגם מכבד כל מועדון ששמי הוזכר בהקשר אליו אבל רק אני או הסוכן שלי רשאים לדבר בשמי או להעביר מסרים כאלה ואחרים. יש לי חוזה בהפועל באר שבע ואני בהפועל באר שבע. כל התבטאות מכל גורם אחר או "מקורביי" לא משקפת את דעתי או רצוני".

 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשבועות האחרונים השם שלי עלה בכל מיני פרסומים. חשוב לי להבהיר שמעולם לא ביקשתי לעזוב את המועדון,הצלחתי היא הצלחתם.אין לי אחריות על פרסום כזה או אחר ואני מחויב למועדון בו לקחתי 3 אליפויות ברצף והייתי חלק בלתי נפרד מהצלחתו.אני מכבד את המקום בו אני נמצא וגם מכבד כל מועדון ששמי הוזכר בהקשר אליו אבל רק אני או הסוכן שלי רשאים לדבר בשמי או להעביר מסרים כאלה ואחרים. יש לי חוזה בהפועל באר שבע ואני בהפועל באר שבע . כל התבטאות מכל גורם אחר או "מקורביי" לא משקפת את דעתי או רצוני.

A post shared by bensahar14 (@bensahar14) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי