בניון לראשי פתח תקווה: "יש לי משהו לא סגור בבית"ר ירושלים"

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

הקשר הסביר את רצונו לעזוב: "אני מבין אתכם ויודע את הסיטואציה". הצדדים קבעו לשוחח ביום ראשון. השחקנים, אותם עדכן השחקן במצב, מעריכים: "יוסי יעזוב בסוף". בקבוצה יציעו ללידור כהן חוזה חדש לחמש עונות

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים לעסוק בעתידו של יוסי בניון, שמחוזר על ידי בית"ר ירושלים, כשלספורט1 נודע על שיחה אמש (חמישי) בין הקשר, לבין הגורמים הבכירים במועדון: "אני מבין אתכם ויודע את הסיטואציה" אמר בניון לאנשי המועדון. "אבל יש לי משהו לא סגור בבית"ר ירושלים עוד מהעונה שעברה". לאחר מכן, הצדדים קבעו פגישה נוספת ביום ראשון, כאשר גורמים בפתח תקווה אף סיפרו כי גם המאמן גיא לוזון חושש מצירופו, שכן במצב זה, יהיו יותר מדי "כוכבים" בקבוצה, כדוגמת ערן לוי ומאור ובוזגלו.

בניון לא הסתיר את רצונו לעזוב גם בפני השחקנים ובשיחות הבהיר להם כי הוא מאמין שלבסוף יקבל את השחרור. גם לאחר אימון ביום רביעי, שוחח הקשר ארוכות עם המאמן אלישע לוי. אתמול בהרמת הכוסית, יושב הראש אבי לוזון הבהיר מסר לבניון וטען כי אף שחקן לא ישוחרר. לוזון ממשיך לסרב לשחרורו של בניון, אך גם שחקנים וגורמים אחרים במועדון מעריכים שאין מנוס: "ברגע שיוסי רוצה ללכת, קשה להאמין שמישהו יצליח לעצור בעדו. נכון שיש לו חוזה, אבל הלחץ שיופעל על אבי לוזון יהיה גדול. אם להעריך את הסיכויים? זה נראה רוב גדול לזה שילך". בקבוצה שללו את האופציה שחתם אליה בניון בחודש ינואר, כלשחקן הוותיק הובטח כי יקבל את ברכת הדרך לעבור לאיזו קבוצה שירצה להתקדם אליה.

במועדון ציינו שלא קיבלו עדיין פנייה רשמית בנושא מבית"ר ירושלים, אך בטוחים שבניון ישתכנע להישאר ובחודש ינואר יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה בארץ. ההערכות הן שבניון רוצה לעבור לבית"ר ירושלים כבר עכשיו בשל התלבטותו אם לספק את עונת הפרישה שלו כבר העונה ובכל מקרה, גורמים בסביבתו סיפרו כי לבניון רצון מסויים לשמש כבעלים בעתיד בבית"ר ירושלים, או לכל הפחות בתפקיד בכיר לצידו של משה חוגג. אופציה נוספת שעלתה היא אפשרות בה יוצעו לפתח תקווה שחקנים בתמורה לבניון (דוגמת אנתוני וארן), אך המלאסים הבהירו כי נכון לרגע זה, מתווה זה אינו מקובל.


אנתוני וארן עשוי לעבור לפתח תקווה  (דני מרון)

בגזרה המקצועית, לא התרגשו מההפסד במשחק האימון להפועל עפולה ושחקנים אף לא היו מרוצים בלשון המעטה מקיום המשחק: "למי זה היה טוב המשחק הזה?" תהו. "זה לא שיכולנו להרוויח משהו, וחצי מהשחקנים לא שיחקו". הבוקר, ערכה הקבוצה אימון כושר בחוף הים כשבסוף השבוע רומריו פירס וז'והאן מרסיאל יטוסו למספר ימי התרעננות ויחזרו באמצע השבוע, לקראת ההכנות למשחק מול חדרה.

בקבוצה ינסו להחתים חלוץ נוסף לקבוצה, כשבימים האחרונים הואצו את העניינים. מי שהוצע לקבוצה לפני מספר ימים היה פאטוס בצ'יריי, שסיכם לבסוף במכבי נתניה. "מדובר בחלוץ טוב, אבל הוא חלוץ מטרה ואנחנו מחפשים שחקן יותר מהיר" אמרו במלאבס. בקבוצה לא פוסלים את האפשרות, שאם לבסוף יוסי בניון יעזוב, יצורפו שני שחקנים זרים, אך כרגע הסיכויים לכך לא גבוהים.

מנגד, ולאחר ההתעניינות בלידור כהן, שמחזיק בסעיף שחרור של 700 אלף יורו, בפתח תקווה מתכוונים להציע לאחד מכוכבי הקבוצה חוזה חדש לחמש שנים עם שכר משודרג במטרה להשאירו במועדון. בפועל, כהן יכול בכל יום נתון לעבור לכל קבוצה שתשלם לו את סעיף השחרור הנוכחי ובקבוצה מעוניינים להימנע ממצב זה בעתיד. כיום, לכהן חוזה עד 2020.


מכבי פתח תקווה לא מוכנה לוותר על לידור כהן ועל יוסי בניון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי