דיווח: ליברפול תהיה המתחרה העיקרית של ברצלונה על ראביו

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | Gettyimages

באנגליה טוענים שהצרפתי, שיהיה חופשי בינואר, יהיה קרוב יותר להצטרף לקלופ מאשר לוואלוורדה. הסיבה: אמר בעבר שירצה לשחק בפרמיירליג, ומעוניין לשחק לצד פאביניו. "ליברפול אקו": "תהיה מלחמה קשה עליו"

(גודל טקסט)
אדריאן ראביו מפאריס סן ז'רמן הוא אחד השחקנים החמים ביותר בשוק ההעברות העתידי של ינואר וקיץ 2019. מדובר בשחקן מוכשר שמסיים את החוזה שלו בפ.ס.ז' וסירב כמה פעמים לחתום על הארכת חוזה בקבוצה. בברצלונה פינטזו עליו כל הקיץ, אבל פ.ס.ז' סירבה למכור אותו וכעת עולה אפשרות שליברפול עשויה לגנוב אותו מתחת לאף של בארסה.


רשת ESPN ו"ליברפול אקו" דיווחו שנציגי ליברפול יצרו קשר עם ראביו בקשר למעבר עתידי בקיץ הקרוב שיהיה ללא תמורה. ליברפול החלה להיות אטרקטיבית לשחקנים כמו ראביו אחרי ששיחקה בגמר ליגת האלופות ויש לה מגוון שחקנים בצמרת העולמית. השיטה בקבוצה היא כמו "חבר מביא חבר", בגרסת ה"כוכב מביא כוכב". אחת הסיבות שראביו ירצה לשחק במרסיסייד היא פאביניו, שנרכש ממונאקו ב-43.7 מיליון ליש"ט. רק לפני שנה הוא עצמו הציע לפ.ס.ז' להחתים את השחקן. בעבר אמר על כך: "הוא שחקן שיכול היה להחליף אצלנו את טיאגו מוטה שפרש".


ב"ליברפול אקו" נכתב כי יורגן קלופ יכול לקוות שראביו יגיע לליברפול, אחרי שבאוקטובר הקודם אמר הקשר: "אני חושב שארצה לנסות משהו אחר מחוץ לליגה הצרפתית. יש הרבה ליגות אחרות טובות וזה תמיד מקדם אותך כשחקן. אני רוצה לשחק יום אחד בפרמיירליג, לאו דווקא בקבוצה מסוימת, אם כי כשהייתי צעיר חיבבתי מאוד את ליברפול". במרץ הוא העלה פוסט בו צופה במשחק בין מנצ'סטר סיטי לליברפול. בנובמבר 2016 פירגן לסטיבן ג'רארד שפרש וכתב: "אגדה של שחקן".


The Frenchman has made no secret of his love of the Reds.@IanDoyleSport takes a look ⬇️https://t.co/N57UOLRoQA

— Liverpool FC News (@LivEchoLFC) September 7, 2018


העיתון כתב שרכישתו של נבי קייטה שנה מראש הבהירה לכולם עד כמה ליברפול נחושה להתחזק והרכישה של אליסון היתה צעד קדימה. "ללא ספק, לליברפול תהיה מלחמה קשה נגד ברצלונה להחתים את ראביו, אבל לפי ההתפתחות כרגע היא הפכה למובילה במירוץ". נאמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי