במכבי חיפה מקווים למצוא פתרון ללויטה עד סוף השבוע

אוהד לויטה
אוהד לויטה | ערן לוף

בצוות המקצועי החליטו שלא לשתף את השוער במשחק אימון מול רובי שפירא והבהירו: "מאז הגעתו של חיימוב, לויטה כבר לא בתוכניות". רוטן כעס אל חוסר ריכוז במחצית הראשונה. במהלך השבוע יתברר מצבו של גרשון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אומנם ניצחה אתמול (שבת) את הפועל רובי שפירא חיפה 0:3 במשחק אימון, אבל הציגה יכולת ירודה בעיקר במחצית הראשונה, דבר שגרם לכעס מצד המאמן פרד רוטן שהרבה להעיר לשחקניו. הירוקים מבינים כי לפניהם חודש משמעותי עם משחקי ליגה נגד בני יהודה, מכבי פתח תקווה והפועל באר שבע, בנוסף לגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. "המשחקים הקרובים יכולים להיות קריטיים לכל העונה ולכן בצוות המקצועי לא מוותרים", אמרו בחיפה.

למשחק האימון הגיעה הקבוצה ללא שחקני הנבחרות השונות ומי שלא שותף בנוסף הוא השוער אוהד לויטה. מספר ימים לאחר החתמתו של גיא חיימוב הודיעו הירוקים לשוער כי הוא אינו בתוכניות המקצועיות של הקבוצה ורשאי למצוא לו קבוצה אחרת. לויטה מחזיק בחוזה עד לסיום העונה ובוחן מספר אופציות באמצעות סוכניו, כשבין המועמדות לקלוט אותו נמצאות הפועל תל אביב והפועל באר שבע שמחפשת שוער שני אחרי עזיבת דודו גורש לבית"ר ירושלים. גם אופציית חו"ל נבדקת על ידי נציגיו של השוער.

"מאז הגעתו של חיימוב, לויטה לא בתוכניות ואנחנו מקווים שעד סוף השבוע יימצא פיתרון", אמרו במכבי חיפה. במועדון מחכים גם לסיכום עם הקשר הברזילאי קאיו אלבש לגבי התרת חוזהו וגם במקרה זה מקווים בחיפה שהקשר יעזוב השבוע את ישראל. גם הקפטן רמי גרשון לא שותף אתמול במשחק האימון ורק במהלך השבוע יתברר אם יוכל להיות בסגל לקראת המשחק בשבת.


לויטה. הפיתרון יגיע עד סוף השבוע? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי