קלינגר לשחקנים: "עשו חשבון נפש לקראת השנה החדשה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

הפועל חיפה יצאה לחופשה של יומיים ולפני כן המאמן ערך אסיפה ואמר: "העונה הקרובה תהיה לא פחות טובה מהקודמת". במועדון ינסו להאיץ את השיחות עם שטקוס כדי להשאירו במועדון

(גודל טקסט)

לאחר האימונים בסוף השבוע, יצאה הפועל חיפה ליומיים חופשה וביום שלישי תחזור לאימונים ותפתח בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני הבא. לאחר ההפסד מול הפועל תל אביב, בקבוצה רוצים לחזור למסלול הניצחונות ויודעים כי מצפה להם קרב קשה מול הקבוצה המתחדשת מהבירה.

בינתיים הקבוצה התאמנה ללא שחקני הנבחרות השונות כמו השוער ארנסטס שטקוס, הבלם ניסו קפילוטו והקשרים מקסים פלקושצ'נקו וראדו גנסארי. לפני היציאה לחופשה אסף המאמן ניר קלינגר את שחקניו ואמר להם: "אני רוצה שתחשבו לגבי השנה החדשה. שכל אחד ייעשה חשבון נפש וכל מי שירצה זאת יכולה להיות שנת הפריצה שלו. העונה הקרובה תהיה לא פחות טובה מהקודמת".

בינתיים בקבוצה שיבחו את ההופעה של שטקוס מול נבחרת סרביה. השוער הליטאי זכה לשבחים גם מהתקשורת הליטאית ובחיפה רוצים להאיץ את השיחות מולו לגבי הארכת חוזהו. הבעלים יואב כץ כבר העביר הצעה רשמית לחוזה חדש לשלוש שנים אך בסביבתו של שטקוס דורשים שדרוגים נוספים. "אין ספק שנצטרך להתאמץ בכדי להשאיר את ארני אצלנו, אבל כץ כבר הוכיח הקיץ שאם צריך להתאמץ עבור שחקן מסוים, הוא עושה זאת", אמרו בחיפה.


שטקוס. הפועל חיפה תצליח לשכנע? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי