גורם בבית"ר ירושלים: "בניון רוצה, אנחנו רוצים, בסוף זה יקרה"‎

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

בבירה משוכנעים שקשר מכבי פתח תקווה ישוב לקדנציה שנייה ומאמינים שאי אפשר למנוע את מעברו: "השחקנים וכמובן האוהדים רק מחכים שיחזור". במועדון שוללים כל אפשרות שעידן ורד יימכר למכבי חיפה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים משוכנעים שהגעתו של יוסי בניון היא רק עניין של זמן, כך  שבסופו של דבר יגיע הקשר לקדנציה שנייה בבית וגן ושם גם אם הכל יילך כשורה יפרוש רשמית ממשחק.

במועדון הבהירו באופן חד משמעי שלא תהיה שום עסקת חליפין עבור בניון וכי אף שחקן לא ישוחרר למכבי פתח תקווה, כפי שדורש אבי לוזון. "כנראה שאי אפשר יהיה למנוע את המעבר הזה", אמר גורם בבית"ר, "בניון רוצה, אנחנו רוצים ובסוף זה יקרה. יוסי היה אהוב מאוד כאן על ידי כל השחקנים וכמובן אצל האוהדים שרק מחכים שיחזור". בבית"ר מודעים לעובדה שבניון עצמו מנסה להפעיל לחץ על אבי לוזון כדי שישחרר אותו וממתינים להתפתחויות.

במקביל לניסיונות לצרף את בניון ואולי עוד שחקנים נוספים, הבהירו גורמים בקבוצה כי ישנה אופציה לשחרר מספר שחקנים שככל הנראה לא יהיו בתכניות של הצוות המקצועי להמשך העונה. בבית"ר ירושלים, אגב, הגיבו בגיחוך רב לשמועות ולפרסומים על מעבר אפשרי של עידן ורד למכבי חיפה. גורם בכיר במועדון אמר: "אני לא יודע מאיפה אנשים ממציאים את השטויות האלה. אנחנו רוצים להתחזק ובטח שלא נשחרר את השחקן הכי טוב שלנו. אם מישהו לא הבין, אז עידן ורד לא הולך לשום מקום".


עידן ורד לא הולך לשום מקום, מצהירים בבירה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי