מנור סולומון נפצע ובספק, הרצוג: "לצפון אירלנד טכניקה טובה"

אנדי הרצוג עם ביברס נאתכו
אנדי הרצוג עם ביברס נאתכו | ההתאחדות לכדורגל

הקשר סובב את הקרסול באימון לפני משחק הידידות. מאמן הנבחרת: "מייקל אוניל עושה דברים טובים עם הנבחרת שלו, נצטרך להיות זהירים. זהבי? היתה הזדמנות מצוינת". איתן טיבי, דור מיכה ותומר חמד צפויים לפתוח

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים בבלפסט לקראת משחק הידידות נגד צפון אירלנד מחר. לאחר ההפסד 0:1 לאלבניה בליגת האומות, המאמן אנדי הרצוג מקווה להפיק לקחים ולשפר את המערך. מוקדם יותר היום חגגו השחקנים והצוות למאמנם יום הולדת 50.


"אני לומד בכל יום מחדש על עצמי, וזה חשוב לעתיד", אמר הרצוג, "זה יום הולדתי ה-50 וזה יום מיוחד עבורי, השחקנים שרו לי בכל מיני סגנונות חוץ מהדרך בה האוסטרים שרים אבל זה בסדר ואני מודה להם על כך. רגע השיא שלי הוא שתי ההזדמנויות שיצא לי לייצג את המדינה שלי בגביע העולם, ואני מקווה שגם לשחקנים שלי תהיה הזדמנות לחוות דבר כזה".


המשחק נגד אלבניה: "אני מתרכז רק בנבחרת שלי, היו לנו כמה רגעים מאוד טובים בהם יכולנו להבקיע ולהכריע את המשחק אבל לא הצלחנו ובכדורגל אם אתה לא מבקיע, אתה לא יכול לנצח את המשחק. אנחנו חייבים להשתפר בעתיד אבל זה היה משחק טוב שלנו בעיקר במחצית הראשונה כשרצנו קדימה. כמאמן אתה תמיד צריך לתת לקבוצה שלך ביטחון בכל מצב ויש לנו הרבה שחקנים חדשים, צעירים שצריכים להתרגל לבמה אחרת וזאת הסיבה שאני כאן. אני יודע שצריך להביא תוצאה טובה וזה אפשרי, אבל מצד שני הפוקוס שלי הוא גם להשריש בשחקנים שלי את השיטה החדשה ולראות אותם משחקים ביחד".




על ערן זהבי: "אמרתי שאם הוא היה מבקיע זה היה משנה את המשחק, אבל הוא נפצע. זאת הייתה הזדמנות מצוינת בשבילנו אבל לא הבקענו ונשארנו בלי כלום. הם ניסו בסוף רק להגן וזה לא היה פשוט עבורנו למרות שהגענו לכמה הזדמנויות, בסופו של דבר הפסדנו ועכשיו נצטרך לחשוב חיובי למשחק הבא".


היריבה, צפון אירלנד: "יש להם טכניקה טובה, עם חלק קדמי חזק והם אוהבים לצאת הרבה קדימה. מצד שני גם אנחנו רוצים לצאת קדימה, אבל נצטרך לדעת לעשות יותר הגנה בהתאם לסגנון שלהם כדי לא לצאת יותר מדי. ברגע שתהיה לנו הזדמנות לצאת כולם קדימה אז זה מה שאנחנו נעשה, עשינו את זה במחצית הראשונה מול אלבניה, הגענו למצבים וזה נותן לי סיבות להיות מרוצה. נעשה הכל כדי לשמור את הכדור אצלנו ולנצל את המצבים שלנו בתוך הרחבה".


המשך ליגת האומות ומוקדמות היורו: "אני רק חודש אחד כאן, הפוקוס שלי היה על הקמפיינים והמשחקים האחרונים. אלה סוגים שונים של מערכים, אבל יש כל כך הרבה דרכים לאימון ולמשחק, ובנבחרת אין לך הרבה זמן לתרגל. במשחק עשינו את זה טוב, אבל לא מספיק בשביל ניצחון. מחר יהיה משחק אחר לגמרי מאלבניה, ואני רוצה להחמיא למייקל אוניל על מה שהוא עושה עם הנבחרת שלו. זה באמת מרשים וזה יהיה מבחן טוב בשבילנו לקראת סקוטלנד ואחרי ההפסד נגד אלבניה. זה יהיה משחק מעניין לצפייה".


הרצוג ונאתכו.
הרצוג ונאתכו. "השחקנים צריכים להתרגל לבמה" (ההתאחדות לכדורגל)


הקפטן ביברס נתאכו אמר: "אני חושב שבגדול זה הולך לצד החיובי, כי כמו שאמרתי לפני כן היינו כמה ימים בלבד ביחד, אבל באמת ראינו במשחק כבר שאנחנו מצליחים להבין ולחלקים גם לבצע את מה שמצפים מאיתנו. זאת שיטה חדשה ויש שחקנים שלא שיחקו אותה אף פעם בקבוצות, אבל זה הולך לכיוון החיובי ואני מקווה שזה ימשיך ככה. עוד חודש יש לנו שני משחקים מאוד חשובים ושם זה גם יימדד בתוצאה".



הנבחרת קיימה הערב במזג אוויר קר את האימון המסכם בבלפאסט לפני המשחק הידידותי מחר נגד צפון אירלנד. המאמן אנדי הרצוג ועוזרו אלון חזן תרגלו את ההרכב המשוער ללא מנור סלומון, שסובב את הקרסול במהלך האימון. הערב ומחר בבוקר הוא ייבדק שוב על ידי רופא הנבחרת, אך כרגע לא נראה שייפתח בהרכב. הרצוג ימשיך במערך של שלושה בלמים ומסתמן כי השינויים בהרכב הפותח מחר מההרכב שפתח נגד נבחרת אלבניה הם הצבתם בהרכב של איתן טיבי, דור מיכה ותומר חמד.


הרכב משוער: גיא חיימוב, אלי דסה, עיאד חבשי, איתן טיבי, שרן ייני, טאלב טוואטחה, (שמואל שיימן), ביבראס נאתכו, דור פרץ (דן גלזר), דור מיכה, תומר חמד, מואנס דאבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי