ב"ש פועלת להאריך את חוזהו של אוגו, סאבו הגיע לווסרמיל וסיכם עקרונית

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

האלופה מעוניינת להמשיך את ההתקשרות עם הניגרי שחתום עד סוף העונה ואינו מזדרז לבצע שינויים בחוזהו. הסלובקי של בית"ר ירושלים נכח במתחם האימונים וקיימת הבנה בין הצדדים, העסקה נכנסה לישורת האחרונה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מעוניינת להאריך את חוזהו של ג'ון אוגו ופועלת כדי לקדם את המהלך. הגרזן הניגרי חתום עד סוף העונה, ובשלב זה אינו מזדרז לבצע שינויים בחוזהו. מחודש ינואר הוא יהיה חופשי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שבה יחפוץ, ובעוד עשרה חודשים אפשר יהיה לרכוש אותו ללא תמורה. ערב סגירת חלון ההעברות האירופי, הופנו לנציגיו הצעות מקבוצות בחו"ל, שהבולטת בהן הגיעה מ-א.א.ק אתונה עוד לפני שהבטיחה את עלייתה לשלב הבתים בליגת האלופות.

אוגו הגיע לבירת הנגב אחרי קדנציה לא מבריקה במיוחד בפורטוגל, וכאן ביצע קפיצת מדרגה משמעותית. הוא היה שותף דומיננטי לזכייה בשלוש האליפויות האחרונות וחתום על שער האליפות נגד מכבי תל אביב לפני כשנה וארבעה חודשים. השיפור ביכולתו הקנה לו מקום בנבחרת והוא השתייך לסגל הסופר איגלס במונדיאל ברוסיה. בסוף השבוע שותף אוגו במשחקה של נבחרתו, ולקראת סוף השבוע יחזור לאימונים של קבוצתו לקראת משחקה בשבת מול מועדון ספורט אשדוד.

ייתכן שעד אז יערוך הניגרי היכרות בלתי אמצעית עם אריק סאבו שסיכם עקרונית את תנאיו בשורות האדומים. הקשר הסלובקי הגיע היום למתקן האימונים של קבוצתו המיועדת והמהלכים לקראת צירופו נכנסו לישורת האחרונה. במקביל, בבית"ר היו רוצים להחזיר הביתה את דן איינבינדר, ומתנהל דיאלוג מתקדם מול נציגו, סוכן השחקנים אבי נמני.


באר שבע לא מוכנה לוותר עליו. ג'ון אוגו (אודי ציטיאט)

הגיע למתחם האימונים של הפועל באר שבע. אריק סאבו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי