רשמי: אריק סאבו חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

האלופה הודיעה שאחרי שהגיעה לסיכום עם בית"ר ירושלים, הקשר הסלובקי הצטרף לסגל. הבוקר עבר בדיקות רפואיות בקבוצה והוא עשוי לשחק כבר בשבת הקרובה. ברקת מוכנה לשלם שני מיליון דולר על סבע

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ממשיכה לשנות את פניה. האלופה הודיעה היום (חמישי) שהקשר הסלובקי אריק סאבו חתם בקבוצה לשלוש עונות עד סיום עונת 2020/2021, לאחר שסוכמה סופית העברתו מול בית"ר ירושלים. סאבו עבר מוקדם יותר את הבדיקות הרפואיות ואחריהן חתם על חוזה במועדון ויעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר בשבת הקרובה במשחק החוץ מול מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.


הקשר הסלובקי  הגיע אתמול  למתקן האימונים של הפועל ב"ש כשדובר על עסקת חליפין במסגרתה יעבור דן איינבינדר לבית"ר ירושלים, והיום יערכו הצדדים פגישה. בבירה מאמינים שהפערים עם הקשר קרובים לסגירה לקראת חזרתו לקבוצה אותה עזב רק לפני קצת יותר משנה.


סאבו, שנחשב לאחד הזרים הטובים בליגה, נמצא כיום בשיא הקריירה שלו בגיל 26 – לאחר קדנציות קודמות בספרטק טרנבה מסלובקיה, פאוק סלוניקי ביוון וכמובן בית"ר ירושלים, החל משנת 2015.





במקביל, הפועל באר שבע עדיין לא ויתרה על חלוץ וקפטן מכבי נתניה דיא סבע ומוכנה לשלם עליו שני מיליון דולר, כשמי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה לעיר היהלומים הוא גיא מלמד, שיסכים לעבור בהשאלה אם נתניה תשלים את שכרו.




 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי